Lige et spørgsmål ang. min urin.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.983 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Emily2012<3

Kommer lige med et ikke så lækkert spørgsmål..

Men sagen er den at min urin ikke er klar hele tiden.. Nogle gange så ser det ud som om det er Appelsin juice?!

Altså jeg drikker rigtig meget appelsin juice, men derfor kan min urin vel ikke ændre sig pga. det?

Jeg har ikke ondt eller noget når jeg tisser.. Heller ej har jeg ondt i maven.. :/

Er der nogen der ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

modesty

Min urin har også været en smule "grumset" under graviditeten. Men har ikke blærebetændelse eller noget. Tror det er rimelig normalt :-)

Anmeld

2. august 2011

Emily2012<3

modesty skriver:

Min urin har også været en smule "grumset" under graviditeten. Men har ikke blærebetændelse eller noget. Tror det er rimelig normalt :-)

Okay, jeg synes bare det virkede lidt underligt at det bare ændrede sig.. Jeg tænkte til at starte med at det måske var fordi jeg drak meget, men så burde det jo heller ikke ændre sig..

Men jeg tror bare lige jeg ser tiden an..

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Ofte så har man jo mere puds i urinen som gravid altså blandt andet udflåd osv. Derudover kan den godt ændre farve pga juicen, altså at den bliver mere gul pga juice er så koncentreret.

Men det er ikke ngoet du skal frygte... har engang haft en veninde der spiste ekstremt mange gulerødder og både hende og barnet var orange gylden u huden pga det

Anmeld

2. august 2011

Emily2012<3

1012lmp skriver:

Ofte så har man jo mere puds i urinen som gravid altså blandt andet udflåd osv. Derudover kan den godt ændre farve pga juicen, altså at den bliver mere gul pga juice er så koncentreret.

Men det er ikke ngoet du skal frygte... har engang haft en veninde der spiste ekstremt mange gulerødder og både hende og barnet var orange gylden u huden pga det

Ahh okay.. Så er jeg mere rolig.. 

Blev bare lidt skræmt over det så sådan ud.. 

Anmeld

2. august 2011

mamiolvi

BJNGJ. skriver:

Men sagen er den at min urin ikke er klar hele tiden.. Nogle gange så ser det ud som om det er Appelsin juice?!

Altså jeg drikker rigtig meget appelsin juice, men derfor kan min urin vel ikke ændre sig pga. det?

Jeg har ikke ondt eller noget når jeg tisser.. Heller ej har jeg ondt i maven.. :/

Sidst jeg havde urin med til lægen troede jeg også jeg havde en uvi men der var intet i min urin på trods af den var meget meget grumset

Anmeld

2. august 2011

mamiolvi

BJNGJ. skriver:

Sidst jeg havde urin med til lægen troede jeg også jeg havde en uvi men der var intet i min urin på trods af den var meget meget grumset

Anmeld

2. august 2011

Emily2012<3

mamiolvi skriver:

Okay.. Tak for svar..

Blev bare liiidt skræmt ved det.. 

Anmeld

2. august 2011

1012lmp

Kan jeg godt forstå... Det KAN jo også være tegn på blærebetændelse og nogle gravide har det jo RIGTIG meget og mærker det ikke... men har aldrig selv prøvet det så ved det ikke!

Men ellers tag til lægen og bliv tjekket

Anmeld

2. august 2011

Emily2012<3

1012lmp skriver:

Kan jeg godt forstå... Det KAN jo også være tegn på blærebetændelse og nogle gravide har det jo RIGTIG meget og mærker det ikke... men har aldrig selv prøvet det så ved det ikke!

Men ellers tag til lægen og bliv tjekket

Okay, tænkte os det kunne være det.. Men nu ser jeg lige tiden an og skal til 1 jordemoderbesøg den 24/8, og så må jeg se om hun siger noget der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.