Projekt baby skudt i gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Castro05

Hej Allesammen.

Jeg er helt ny herinde, min mand og jeg har forsøgt at få baby siden juli 2008 desværre uden held.
Jeg har en meget ureglmæssig cyklus der sviger ligefra 29 dage til 69 dage så det er meget svært at regne ud hvornår der er ægløsning. Jeg har været hos min læge da jeg synes det var et meget stort spring mellem mens. men hun sagde at det var meget normalt når man havde spist p-piller i 10 år. Jeg fik hende dog til at tage en blodprøve for at se om jeg havde PCO med det havde jeg ikke så nu er vi nået der til hvor vi bare prøver os frem men det er sommetider svært at holde modet oppe.

Er der nogen af jer der har de samme fustrationer.. Det er jo altid rart at komme af med dem et sted.

Mvh Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2008

MeretePedersen

Hej Tina.
Tillykke med bryllup og det hele Sikke smuk brud
Jeg er også en af dem der aldrig har kunnet forudsige hvornår min menstruation ville komme. Min cyklus svingede fra ca. 28-55 dage, og det synes jeg er VILDT irriterende!! Kender du sikkert også til
Men når din cyklus er så uregelmæssig ville jeg prøve med ægløsningsteste.
Da vi ville have nr. to brugte jeg ægløsningsteste for at se præcis hvornår jeg havde ægløsning, og jeg blev gravid med det samme.
Når cyklussen er så unormal har man ingen chance for at vide hvornår man har ægløsning. Så prøv det, de er ikke så dyre
Og alt er jo normalt, så det er sikkert fordi I har været så "uheldige" ikke at ramme ægløsningstidspunktet.
Jeg krydser fingre det skal nok lykkes.
Jeg ved hvor desperat man kan være. Det kan aldrig gå hurtigt nok, når man først har bestemt sig. Det er helt normalt.
Mvh Merete

Anmeld

31. december 2008

charlottekri

hej tina
jeg havde også taget p-piller i ca 8 år, men min mens var helt regelmæssig fra første færd, men det tog stadig næsten 7 mdr for mig og min mand at blive gravide, så bare hold modet oppe; det skal nok lykkes på et tidspunkt! du skal bare prøve at lade være med at tænke så meget over det, for det kan jo være fordi du tænker så meget på det, at det ikke vil lykkes... man hører jo mange gange at folk har prøvet at blive gravide og det er først når de nærmest har opgivet at det faktisk lykkes dem

Anmeld

1. januar 2009

HeY

Hey ..

Jeg har taget p piller i 6år ca , og vi har prøvet siden sidst i sommerferien med at få et barn ..
det har endnu ikke lykkes os heller desværre ..

Jeg kan heller ikke rigtig finde mit ægløsnings tidspunkt ..
så har valgt at prøve det med de æl teste , for at se om det evt sq give port ..
hvilket vi håber meget på ..
det andet bliver man skør af (hvis du forstår)

Held og Lykke med det ...

Kraaam ..

Anmeld

1. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Har ikke prøvet det samme som dig, men vil bare ønske dig held og lykke med projektet, håber der snart sker noget

Rikke.

Anmeld

1. januar 2009

Castro05

Tak for alle de søde svar. Det luner altid.
Vi har prøvet det med ægløsningstest men de var allesammen negative derfor var jeg ved lægen for at få det tjekket med prøverne var som de skulle være. Efterfølgende har jeg ikke rigtig haft mod på det, da jeg blev meget ked af det og fustreret over at de hele tiden var negative så nu bruger vi lyst metoden for at det hele ikke bliver for baby fikseret.

Krydser fingre for alle jer der også prøver at få et lille pus.

Knus fra Tina

Anmeld

1. januar 2009

Natascha

Hej Tina
Velkommen på Baby.dk og held og lykke med projekt baby....
Min kæreste og jeg har prøvet i 1 år men jeg har desværre fundet ud af at jeg nok lider af PCO.. men det er rart de har fundet ud af noget for jeg gik i 3/4 år før mine læger overhovedet gad og kigge mig ordenligt igennem, for mine cykluser svinger fra 41-90 dage.. så det er bare rigtig træls....
så jeg kender godt dine frustrationer...

Hold på du var en flot brud....

Knus fra natascha

Anmeld

1. januar 2009

Castro05

Tak for det, det var også en dejlig dag som vi aldrig glemmer. Ja det er da rart at de har fundet ud af hvad der er galt, de læger har det lidt med at trække tiden synes jeg, jeg måtte også være lidt skrap for at få min læge til at tjekke mig for PCO da min cyklus jo heller ikke er ret stabil ,men hun var ude i at der jo ikke var gået så lang tid og at man bare skal være tålmodig men der er jo lidt svært når ens cyklus er helt fucked.. men det ved du jo alt om..

Hvad gør I så nu hvor du har fået konstateret PCO?

Knus fra Tina

Anmeld

1. januar 2009

Natascha

Jeg er blevet scannet så de kunne se mine æggestokke og fået taget nogle blodprøver som jeg får svar på den 19/01/09... og derefter giver de mig den endelig dianogse, og er det PCO skal jeg prøve mednoget homonkur i 3 mdr... så der håber jeg selvfølgelig det lykkedes ellers hedder det fertilitets klinik... så det kan ende med at være en lang proces...

knus fra natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.