Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NadiaSK skriver: Man må gerne ligge på maven, så længe du kan holde det ud - baby er godt beskyttet inde i hulen og kan ikke tage skade Er selv stor fan af at ligge på maven - man udvikler tricks, så det nogenlunde kan lade sig gøre gennem hele graviditeten
Man må gerne ligge på maven, så længe du kan holde det ud - baby er godt beskyttet inde i hulen og kan ikke tage skade Er selv stor fan af at ligge på maven - man udvikler tricks, så det nogenlunde kan lade sig gøre gennem hele graviditeten
Det skader ikke Babyen Nej.. Du vil højst få lidt sprark og lidt kvalme. Jeg lå osse på maven i uge 25.. og det SAVNER jeg virkelig den dag idag ( er i uge 33 ) Men har købt sådan en lang graviditets-pude som man kan svinge mellem benene og så kan jeg halvt ligge på maven da den ligger i en "sprække" .. lidt besværligt.. men arbejdet er værd.
Anonym skriver: jeg er førstegangs gravid, og kan bedst lide at lægge på maven.jeg er 25 uger henne, må jeg stadig det?jeg får en smugle ondt i maven vis jeg ligger der for længe, og så vender jeg mig naturligvis.
jeg er førstegangs gravid, og kan bedst lide at lægge på maven.jeg er 25 uger henne, må jeg stadig det?jeg får en smugle ondt i maven vis jeg ligger der for længe, og så vender jeg mig naturligvis.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128