at lægge på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Anonym trådstarter

jeg er førstegangs gravid, og kan bedst lide at lægge på maven.
jeg er 25 uger henne, må jeg stadig det?
jeg får en smugle ondt i maven vis jeg ligger der for længe, og så vender jeg mig naturligvis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Muttitil1+1

Man må gerne ligge på maven, så længe du kan holde det ud - baby er godt beskyttet inde i hulen og kan ikke tage skade

Er selv stor fan af at ligge på maven - man udvikler tricks, så det nogenlunde kan lade sig gøre gennem hele graviditeten

Anmeld

2. august 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Man må gerne ligge på maven, så længe du kan holde det ud - baby er godt beskyttet inde i hulen og kan ikke tage skade

Er selv stor fan af at ligge på maven - man udvikler tricks, så det nogenlunde kan lade sig gøre gennem hele graviditeten

yes, det var lige det svar jeg kunne lide at hører !
mange tak.

Anmeld

2. august 2011

Bshizzle

Det skader ikke Babyen Nej..
Du vil højst få lidt sprark og lidt kvalme.

Jeg lå osse på maven i uge 25.. og det SAVNER jeg virkelig den dag idag ( er i uge 33 )
Men har købt sådan en lang graviditets-pude som man kan svinge mellem benene og så kan jeg halvt ligge på maven da den ligger i en "sprække" .. lidt besværligt.. men arbejdet er værd.

Anmeld

2. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

jeg er førstegangs gravid, og kan bedst lide at lægge på maven.
jeg er 25 uger henne, må jeg stadig det?
jeg får en smugle ondt i maven vis jeg ligger der for længe, og så vender jeg mig naturligvis.

Det må du gerne Jeg ligger selv sådan halvt på maven, indtil det bliver ubehageligt pga. baby.. Men når du kan holde det ud, så ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.