barnevogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.806 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2011

mamiolvi

vi har været meget i tvivl om barnevogn, først ville vi have en brugt fordi dette er 4. og sidste barn, men da vi så brugt priserne , kørte vi i baby sam. og købte en vogn som var sat ned fra 6999 til 3000 kr... jeg syntes selv den er super flot.. hvad har i fået af vogn???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

ønskeprinsesse2011

vi fik en barnevogn af mine forældre. så vi måtte selv vælge. og vi har så valgt en emmaljunga big star supreme i farven pro coffee. og den hentede vi så hjem for 2 uger siden. så nu er alt klar her hjemme. men seng og lift er dog ik redt i nu og bliver det ik før jeg har født.

Anmeld

2. august 2011

SaNiNa

Vi købte en big star supreme med uniq stel da vi skulle have Nicklas og den bruger vi igen. Det sidste år har vi næsten ikke brugt den så den fremstår som ny.

Vi gave for 2 år siden 8000 inkl regnslag, flugenet, madras, dyne.

Vi fik dog et af de helt nye stel så vi har haft lidt problemer med det til at starte med, men nu de rettet og det er super dejlig det er så let stelle og ikke fylder mere i bilen

Anmeld

2. august 2011

maryjane

Denne her, mener jeg vi har bestilit. Heh, glemsom.

Det er en basson grande nuovo, købt i Kære Børn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2011

Kofoed.

scandia go i sort

Anmeld

2. august 2011

Ka+Ma=Be

Det var da noget af et tilbud! Og så er det jo bare at slå til

Vi har købt en Emmaljunga Edge duo combi Sjovt at vi har købt så mange forskellige (Men det er jo også en jungle med alle de vogne)

Anmeld

3. august 2011

Maalene

Vi har også købt en EmmalJunga Big Star Supreme - kan slet ikke vente til vi skal ud og rulle med den - MED lillepigen i

Anmeld

3. august 2011

akskovmose

Vi fandt en emmaljunga big star supreme på dba.dk, 1 år gammel, og næsten ikke brugt. Lige den jeg søgte farvemæssig.. 3200.- gav vi for den.. 

Emmaljunga-Big-Star-Supreme-Cryptonite-barnevogn-pro-lime.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.