Kosmetiske operationer, ja eller nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej. Jeg har stemt ja kunne godt finde på det engang.
Men der ville skulle meget til.
Hvis jeg fik total hænge-øjenlåg ville jeg klart få noget gjort ved det.
Og kunne også sagtens finde påat få et brystløft.

Men det er ikke noget jeg sætter ret højt imit liv. Og sikkert fordi jeg ikke har nogle problemer, som virkelig går mig på.
Respekt for dem, der vil have noget lavet. Bare det er med måde...

Kan da virkelig tage afstand for dem dervil ligne Barbie og som får 70 operationer for der. Ell dem der vil ligne krybdyr ell katte. Har virkelig så svært ved at forstå deres tankegang.

Kloster

Ja, det tror jeg faktisk er så sandt som det er skrevet, Kloster....at man nok ikke ved det før man står med et problem der er stort nok...hvis ikke jeg var sådan en kylling så lagde jeg sgu før billeder åbent herinde...hmm, måske skulle jeg gøre det...for mit var SLEMT:..min gamle farmor på 90 år har pænere bryster end jeg havde-griner-
Knus Eva...som bare gerne vil ligne en unge kvinde på 33år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja, det tror jeg faktisk er så sandt som det er skrevet, Kloster....at man nok ikke ved det før man står med et problem der er stort nok...hvis ikke jeg var sådan en kylling så lagde jeg sgu før billeder åbent herinde...hmm, måske skulle jeg gøre det...for mit var SLEMT:..min gamle farmor på 90 år har pænere bryster end jeg havde-griner-
Knus Eva...som bare gerne vil ligne en unge kvinde på 33år...

Jeg synes det fedt det du har fået gjort, det super vigtigt og have det godt med sig selv for sin egen skyld og for børnenes skyld for det smitter os af på dem, som jeg skrev i starten er jeg en total kylling, er mega bange for nåle og knive. men snakket faktisk med manden om det igår og jeg har altid haft pæne bryster perfekt størrelse og sidder som de skal, men efter jeg blevet gravid er jeg gået 2 nr op og de bare blevet så grimme og tror ikke på at de bliver pæne igen og så tror jeg altså os at jeg ville være nød til at bide mig i armen og få det ordnet... men vi må jo se hvordan de ser ud når jeg har født og er færdig med at amme..

Knus Diana som savner sine gamle pæne bryster... ja og krop...

Anmeld

2. januar 2009

pussekat

hejsa
ja jeg skal have en Kosmetiske operationer når jeg her få det børn vi håbet på er på sygehus for vi skal have hjælp til at få vorse ønske barn og når jeg er bliv gravid så skal jeg have hud og lave bryster da jeg her tabe 60 kg på 15 månde da fik jeg en gastric bypass den 2-7-07 så jeg ved at jeg skal undet kniv når at det på sygehus er over
start op i icsi her i jannuar når jeg få min mens så vi håbet på den er hjem næste gang

Anmeld

3. januar 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Nå, nu er jeg nysgerrig igen....ville I kunne få lavet kosmetiske operationer....

Jo, vil gerne have fjernet mine strækmærker
Mig og dem kan bare ikke sammen.
Lige meget hvor meget siger 'at det hører sig til', så hjælper det altså ikke mig.

Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

4. januar 2009

Miamaja

baade ja og nej. kommer an paa operationen

Anmeld

4. januar 2009

H+S Skjolgborg.

ja hvis jeg have penge til det. har jo lige fået taget alle mine tænde ud og fået lave nye...driller godt nok stadig og kan ikke spise engelsk bøf osv... glæder jeg mig til savner sådan nået kød..

Men jeg kunne gådt finde på lidt små ting af få lave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.