den bedste bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2011

Carl-Emil's mor

Hvis du skulle anbefale en børnebog der helt klart er værd at få købt til børneværelset så skriv endelig både title og forklaring 

Herhjemme er det Flemming Qvist Møller 's Prins Pivert  Den er udgået fra forlaget og måtte bruge 2 år på at finde den men så en dag så fandt jeg den i den børneboghandel der ligger lige ved rundetårn i kbh  

Den er guld værd og læser den med glæde bare for mig selv som hygge læsning 

Er totalt bogorm så vil jo gerne have en god samling 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Tona

Höör skriver:

Hvis du skulle anbefale en børnebog der helt klart er værd at få købt til børneværelset så skriv endelig både title og forklaring 

Herhjemme er det Flemming Qvist Møller 's Prins Pivert  Den er udgået fra forlaget og måtte bruge 2 år på at finde den men så en dag så fandt jeg den i den børneboghandel der ligger lige ved rundetårn i kbh  

Den er guld værd og læser den med glæde bare for mig selv som hygge læsning 

Er totalt bogorm så vil jo gerne have en god samling 

Bøger af Ole Lund Kirkegaard. Især "Lille Virgil".

Hvis man kun har set filmene så vil jeg bare sige at bøgerne er tusind gange bedre

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

Amandas-mor skriver:

Bøger af Ole Lund Kirkegaard. Især "Lille Virgil".

Hvis man kun har set filmene så vil jeg bare sige at bøgerne er tusind gange bedre

Uuuhi ja dem må jeg have købt  

Anmeld

1. august 2011

cnmigo

Bill Peet - Humpeligimpen

SUPER sød børnehistorie - ELSKER den og leder selv efter den med lys og lygte.

Ellers kan jeg huske at jeg elskede at læse i "Plet-bøgerne" - finde den lille hundehvalp

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

cnmigo skriver:

Ellers kan jeg huske at jeg elskede at læse i "Plet-bøgerne" - finde den lille hundehvalp

Den bog kender jeg slet ikke  hvad går den ud på?? 

Ja de klassiske plet bøger dem har vi allerede i en flyttekasse  også totte og lotte bøgerne selvom jeg ikke kunne fordrage dem 

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

cnmigo skriver:

Ja de klassiske plet bøger dem har vi allerede i en flyttekasse  også totte og lotte bøgerne selvom jeg ikke kunne fordrage dem 

Anmeld

1. august 2011

cnmigo

Höör skriver:

Den handler om en ældre hund der gerne vil være berømt og så løber den en dag hjemmefra og møder en heks som tryller den om til et spektakulært dyr; en blanding af en masse dyr f.eks. giraf, næsehorn, elg osv.

Den løber så hjem igen hvor den selvfølgelig skabet et vældigt postyr pga. dens udseende. Og ender med at blive fanget af en som samler på sjældne dyr og så bliver den udstillet. 

Men den er trist og ked af sin nye identitet. 

En dag kommer heksen så hjem og bliver rasende over at den har trampet rundt i hendes blomster - så hun tryller den tilbage som hund i den tro at hun straffer den.

Men den vender jo så lykkeligt tilbage til sin ejer.

Kort fortalt

Anmeld

2. august 2011

Carl-Emil's mor

cnmigo skriver:

Den handler om en ældre hund der gerne vil være berømt og så løber den en dag hjemmefra og møder en heks som tryller den om til et spektakulært dyr; en blanding af en masse dyr f.eks. giraf, næsehorn, elg osv.

Den løber så hjem igen hvor den selvfølgelig skabet et vældigt postyr pga. dens udseende. Og ender med at blive fanget af en som samler på sjældne dyr og så bliver den udstillet. 

Men den er trist og ked af sin nye identitet. 

En dag kommer heksen så hjem og bliver rasende over at den har trampet rundt i hendes blomster - så hun tryller den tilbage som hund i den tro at hun straffer den.

Men den vender jo så lykkeligt tilbage til sin ejer.

Kort fortalt

ej den må jeg da lige forbi og se om de har for den lyder da fantasifuld 

Anmeld

2. august 2011

cnmigo

Höör skriver:

ej den må jeg da lige forbi og se om de har for den lyder da fantasifuld 

Den er bare RIGTIG sød - og jeg har den pt. lånt hjem fra det lokale bibliotek 

Ren nostalgi - selv min søster på 21 måtte liiiiige læse den da hun var forbi forleden  

Anmeld

4. august 2011

Olivers-Moar

oliver twist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.