Permanent make-up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2011

1012lmp

Ja er der nogen af jer der har fået det?

Nogle steder der kan anbefales? Og ved i hvor tit det skal opfriskes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

piap

1012lmp skriver:

Ja er der nogen af jer der har fået det?

Nogle steder der kan anbefales? Og ved i hvor tit det skal opfriskes?

Hej

vil gerne selv ha det lavet hende der plejer at lave mine negle har fået lavet det ved en i århus hun er vild dygtig og det ser pisse godt ud (iverfald det hun har lavet på hende jeg kender rundt om øjene) hun kan hvis overtales til at komme til vejle og lave det..

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

piap skriver:

Hej

vil gerne selv ha det lavet hende der plejer at lave mine negle har fået lavet det ved en i århus hun er vild dygtig og det ser pisse godt ud (iverfald det hun har lavet på hende jeg kender rundt om øjene) hun kan hvis overtales til at komme til vejle og lave det..

Uhhhh tell me more..!

Hvad koster det? Og hvor tit skal det gøres?

Anmeld

1. august 2011

piap

1012lmp skriver:

Uhhhh tell me more..!

Hvad koster det? Og hvor tit skal det gøres?

priserne starter hvis nok ved 2500 og op til 5500 kr men det var jeg også villig til at gi vil bare gerne vente til vinter med at få det lavet

Hende jeg kender siger at henes øjne kun skal "friskes" lidt op engang hver 5-7 år

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Årh hvor FEDT.. jeg har heller ikke pengene lige nu men meget rart at vide hvor meget der skal spares op jo

Anmeld

1. august 2011

piap

1012lmp skriver:

Årh hvor FEDT.. jeg har heller ikke pengene lige nu men meget rart at vide hvor meget der skal spares op jo

lige præcis  jeg kan godt lige prøve at finde ud af hvad hun hedder, ved hun har en hjemmeside hvor man kan se noget mere om det... så skal nok lige smide dig hjemmesiden engang i morgen

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

piap skriver:

lige præcis  jeg kan godt lige prøve at finde ud af hvad hun hedder, ved hun har en hjemmeside hvor man kan se noget mere om det... så skal nok lige smide dig hjemmesiden engang i morgen

Årh kanon tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.