Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oplever I så at maven bliver tung, og nærmest sover? Ligesom hvis det var hånden eller foden der sover....
Jeg oplever det stort set hver aften når jeg skal spise... Også selvom jeg ikke har gået ret meget rundt...
Måske det er meget normalt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
Ikke for mig, derimod oplever jeg, at hoved/numse graver sig længere op under ribbene, så kan næste ikke få luft.
Mira0911 skriver: Oplever I så at maven bliver tung, og nærmest sover? Ligesom hvis det var hånden eller foden der sover.... Jeg oplever det stort set hver aften når jeg skal spise... Også selvom jeg ikke har gået ret meget rundt... Måske det er meget normalt?
Næeh faktisk tværtimod når jeg spiser eller skal sove holdes der fuldstændig party i provinsen inde i maven ...
men er jo heller ikke så langt henne i forhold til dig
Kofoed. skriver: Ikke for mig, derimod oplever jeg, at hoved/numse graver sig længere op under ribbene, så kan næste ikke få luft.
Nej hvor ubehageligt... Det har jeg så ikke prøvet...
Höör skriver: Næeh faktisk tværtimod når jeg spiser eller skal sove holdes der fuldstændig party i provinsen inde i maven ... men er jo heller ikke så langt henne i forhold til dig
Sådan er det også når jeg skal sove eller spise... Så er gang i mosleriet, også selvom maven bliver tung og "sover"...
Mira0911 skriver: Nej hvor ubehageligt... Det har jeg så ikke prøvet...
Men aner ikke hvad det du oplever lige skulle være for noget.
Kofoed. skriver: Men aner ikke hvad det du oplever lige skulle være for noget.
Nej.. Aner det heller ikke selv... Oplevede det ikke med Julie... Synes der er så mange ting jeg opdager som jeg ikke oplevede i første graviditet..
Mira0911 skriver: Nej.. Aner det heller ikke selv... Oplevede det ikke med Julie... Synes der er så mange ting jeg opdager som jeg ikke oplevede i første graviditet..
Det siger bare hvor forskellige graviditeter kan være
Kofoed. skriver: Det siger bare hvor forskellige graviditeter kan være
Ja præcis... Altså lige med de små ting jeg oplever, så ja så min 2 ikke ens, kun på punktet med kvalme, opkast og halsbrand...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128