Som tiden dog går......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Miss Tina

Hejza piger..

Nu er det laaang tid siden at jeg har været her og vil da lige gi en lille melding.

Nu springer vi alle sammen snart ind i det nye år, tid til at skabe nye minder og tænke på de gamle.
Her er der sket en masse det sidste år:
*blev mor 4 uger før tid
*flyttede da trolden var 2½ mdr
*trolden er startet i DP
*papir på farmand
Bare 4 ting der har fyldt meget her. Heldigvis har jeg en familie der har støttet op om mit valg om at være alene-mor, mener selv at jeg klare det godt.
Har fået at vide at det ikke burde være tilladt at ha sådan en nem trold, sover 12 timer om natten, måske lige vågen for at få sutten. Spiser alt, får kun 1 hygge-flaske til natten kl 1830, ellers er det kun fast føde han er til og helst med bid i.
Nu bliver han snart 9 mdr (8 januar) og har en kamp-vægt på ca 12 kg. Er lige kommet pop i str 74, så moar her er stolt.

Efter min mening går alt som det skal, bare der ik er nogen der blander sig for meget.

Håber at alle maj-pigerne har det godt.
Godt Nytår alle sammen

Tina & Bastian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Hvordan gik det å starte i DP???Min Lucas starter i DP her den 2feb, gruer mig lidt til det!!

Her hos os skjer det også meget! Lucas spiser grød, fruktmos og ammes enda(hadde håpet på å slutte med det snart, men er ikke så nemt)..Lucas er utrolig kresen vi prøver noe nytt dagelig, men uden held!
Men det skal nok komme på et tidspunkt..

Han sover fra kl 19 til 05, da er han sulte å vi står op!!Men sover noen timer lidt senere..

Jeg nyder tiden hjemme sammen med min dejlige dreng, en helt fantastisk tid..Han er en glad og nem dreng..

Lucas bliver 8 mnd 10januar, vi bruger nå str 80!!vet ikke vekt å lengde!!!

MVH Linda og Lucas...

Anmeld

8. januar 2009

Miss Tina

Hej.

Det går fint i DP, dog har jeg nogen samarbs.vanskiligheder, så vi skal ha møde idag. Jeg har desværre fået den følelse af at han var en for stor mundfuld for hende - problemer når de skal i legestur. Så nu er jeg spændt på hvordan det kommer til at gå. Jeg snakkede selv med hende om det og dagen efter var hun lige som 4 teen der ik havde fået sin vilje. Så var glad for at jeg havde snakket med kommunen om det, for hun mener at jeg gør alt for at finde på noget nu for at trolden ik skal være der.
Men jeg er utrolig glad for at han er der og lærer at der ik kun er ham i verden. Jeg sys at DP er dejligt at starte op på, det er deres andet hjem. Efter 2 dage var han der fra 9 til 1330 uden nogen problemer.

Hilsen Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.