MD scanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Sof

Så har vi fået MD scanningen overstået og alt var helt perfekt med mini mosleren  Den havde den rette størrelse og alt var bare HELT perfekt

Det er en aktiv lille basse og den var ikke særlig samarbejdsvillig, så hun måtte skubbe noget til ham for at kunne måle ham ordenligt, men det lykkedes. 
Og bedst som hun scanner lure både manden og jeg det, men ingen siger noget og da hun så vil kigge efter, så bliver vi så forsikret  

Vi skal have en lille baby prins 

Han havde en fin lille tap der strittede, så der var ingen tvivl  

Han er så skøn og vi glæder os meget til at se ham rigtigt. Både min mor og søster var helt vilde bagefter, så min søster og jeg gik i kælderen og hentede tøj fra min nevø og hold nu op hvor er der meget. Fra 56-68 har vi 2 flyttekasser fyldt, så jeg glæder mig til at skulle vaske baby tøj igen  

Og I skal da ikke snydes for et billede af vores lille basse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

twinny

stort tillykke med en sund og rask lille mand..

Anmeld

1. august 2011

Sof

Baby-støv skriver:

stort tillykke med en sund og rask lille mand..

Tusind tak 

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

Sof skriver:

Så har vi fået MD scanningen overstået og alt var helt perfekt med mini mosleren  Den havde den rette størrelse og alt var bare HELT perfekt

Det er en aktiv lille basse og den var ikke særlig samarbejdsvillig, så hun måtte skubbe noget til ham for at kunne måle ham ordenligt, men det lykkedes. 
Og bedst som hun scanner lure både manden og jeg det, men ingen siger noget og da hun så vil kigge efter, så bliver vi så forsikret  

Vi skal have en lille baby prins 

Han havde en fin lille tap der strittede, så der var ingen tvivl  

Han er så skøn og vi glæder os meget til at se ham rigtigt. Både min mor og søster var helt vilde bagefter, så min søster og jeg gik i kælderen og hentede tøj fra min nevø og hold nu op hvor er der meget. Fra 56-68 har vi 2 flyttekasser fyldt, så jeg glæder mig til at skulle vaske baby tøj igen  

Og I skal da ikke snydes for et billede af vores lille basse

Hvor er det dog bare super skønt for jer 

Kæmpe kæmpe stort tillykke med en skøn MD og en lille prins 

Anmeld

1. august 2011

Sanne_Middelfart

Eeeeeeeeeej hvor dejligt søde

Stort tillykke med prinsen 

Anmeld

1. august 2011

Sof

Carl-EmilsMoar skriver:

Hvor er det dog bare super skønt for jer 

Kæmpe kæmpe stort tillykke med en skøn MD og en lille prins 

Tusind tak 

Anmeld

1. august 2011

Sof

Sanne_Middelfart skriver:

Eeeeeeeeeej hvor dejligt søde

Stort tillykke med prinsen 

Tusind tak smukke 

Og lige et sidespring: Skønt at have dig herinde også, så har vi endnu et sted til vores kaffe-korstog

Anmeld

1. august 2011

Sanne_Middelfart

Sof skriver:

Tusind tak smukke 

Og lige et sidespring: Skønt at have dig herinde også, så har vi endnu et sted til vores kaffe-korstog

Nu skal jeg lige at finde rundt herinde

Sanne fare nemt vild jo haha

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Stort TILLYKKE med den lille baby dreng!  

Og dejligt at alt er som det skal være - det er jo det vigtigste! Var Silje med inde og se lillebror?

Det er rart med en masse tøj man kan "arve" eller låne - vi fik også lige 1 sort sæk af naboen med tøj fra str 50 og så til str 80 - det lettere lidt på budgettet  Og når det er tøj i så små str er det sjældent særlig slidt - det vi har fået over er i hvert fald rigtig pænt

Anmeld

1. august 2011

Sof

Sanne_Middelfart skriver:

Nu skal jeg lige at finde rundt herinde

Sanne fare nemt vild jo haha

Ja, det er der jo noget om... Men bare rolig, du er ikke den eneste, det gjorde jeg godt nok også meget i starten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.