Tjek lige hvad vi har købt i dag! :oD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. august 2011

CamiRon

Den her: Phil og Teds Vibe!! Den er så fed og ungerne sidder virkelig godt i den! 

(ungerne på billedet er ikke mine, da jeg hår lånt billedet fra en hjemmeside)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Nettemor

CamiRon skriver:

Den her: Phil og Teds Vibe!! Den er så fed og ungerne sidder virkelig godt i den! 

(ungerne på billedet er ikke mine, da jeg hår lånt billedet fra en hjemmeside)

det er faktisk lidt smart det der. men hvor længe kan den bette sidde der? altså aldersmæssigt?

Anmeld

1. august 2011

kamtok

Uhhh ... Mig = MEGET misundelig ...Stort tillykke med ungernes nye limo

Anmeld

1. august 2011

Tvillingemor80

Flot vogn, men lidt surt at være den der ikke kan se verden så godt så må de skiftes.. men flot er den helt bestemt.

Anmeld

1. august 2011

Ranarupta

Den er fed!
Kan det nederste sæde lægges helt ned?  

Anmeld

1. august 2011

sandorff

Tvillingemor90 skriver:

Flot vogn, men lidt surt at være den der ikke kan se verden så godt så må de skiftes.. men flot er den helt bestemt.

+ den der sidder der får solen lige i bærget da det er ham med udsigten der også får "taget"

Anmeld

2. august 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
sandorff skriver:

+ den der sidder der får solen lige i bærget da det er ham med udsigten der også får "taget"

er ret sikker på, at jeg også har set, at man kan få tag til det bagerste barn også..

TS: Super smart vogn..!! Den bliver i helt sikkert glade for..

Anmeld

2. august 2011

Malonde1985

Dejligt i er glade for den :-)Personligt er jeg ikke vild med den netop pga at det nederste barn er gemt lidt af vejen - synes jeg er synd. Og tænker lidt om man ikke rammer benene ind i det nederste sæde når man går med den? Men ellers er det jo smart den ikke fylder så meget i landskabet :-)

Anmeld

2. august 2011

CamiRon

nettemor skriver:

det er faktisk lidt smart det der. men hvor længe kan den bette sidde der? altså aldersmæssigt?

Altså det store sæde kan bære 35 kg og det lille sæde kan bære 15 kg. Men når den store ikke gider sidde i klapvogn mere så piller man bare det lille sæde af og så har man jo en enkelt-klapvogn til den lille. Jeg syntes det er helt genialt.

Anmeld

2. august 2011

CamiRon

kamtok skriver:

Uhhh ... Mig = MEGET misundelig ...Stort tillykke med ungernes nye limo

Tak vi er allerede super glade for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.