Lisbeth1985 skriver:
En spåkugle ville virkelig være genial i denne proces - om ikke andet, så vil jeg bare gerne se mig selv med en lille bebs i armene om et år eller to
Hvis jeg vidste, at jeg med 100% sikkerhed vil få et barn på et eller andet tidspunkt, vil det helt blive nemmere at være i behandling..
Jeg
for, at i ikke bliver afvist og at i meget snart er igang igen, så vi kan få nogle lykkelige opdates i denne gruppe

Ja, det ville være rart hvis vi kunne få en garanti for at opnå et barn inden for X tid 
Samtidig kan jeg heller ikke lade være med at tænke, at det måske er meget godt, at vi ikke vidste, hvad vi er endt med at komme igennem. Det tænker jeg i hvertfald nogle gange med hele denne proces. Hvis jeg havde vidst for næsten 2 år siden, da vi startede PB, hvad vi skulle igennem, så er jeg ikke sikker på, at jeg var gået i gang. På denne måde er vi dejligt uvidende om, hvilke strabadser vi skal igennem, og det er måske meget godt?
Hold da op, det blev en lille filosofi-time fra min side
Men det er jo også helt lige meget, for nu sidder du snart med en fin fin pind med to fine fine streger på, og en lykkelig update herinde 
Anmeld