Opdate på scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå! Men det er også noget at et projekt at gå igang med ICSI, hvis man kunne "nøjes" med IUI. Det ville bare være rart, hvis vi vidste, hvordan det vil lykkes os, så kan vi springe direkte hen til det

Jamen vi venter bare igen igen. Jeg håber inderligt, at vi bliver tilmeldt behandling om 14 dages tid, og ikke bliver afvist igen. Heldigivs er der ferie nu, så går det lidt nemmere. Og solen hjælper helt bestemt på mit humør

En spåkugle ville virkelig være genial i denne proces - om ikke andet, så vil jeg bare gerne se mig selv med en lille bebs i armene om et år eller to Hvis jeg vidste, at jeg med 100% sikkerhed vil få et barn på et eller andet tidspunkt, vil det helt blive nemmere at være i behandling..

Jeg  for, at i ikke bliver afvist og at i meget snart er igang igen, så vi kan få nogle lykkelige opdates i denne gruppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Her kommer lige en lille opdate på vores scanning i dag:

Scanningen viste, at cysten er væk og at vi derfor kan starte op på menopur på torsdag, weee!!

Det er bare super gode nyheder og vi glæder os til at komme igang igen

Desværre sagen lægen også, at de måske vil lave ICSI på vores æg denne gang - den melding havde vi ikke lige regnet med, så det skal lige fordøjes...

Jeg håber, at jeg snart kan få to flotte streger frem på g-testene

lisbeth

Ih det lyder rigtig godt søde! Vi blev også overrasket over ICSI i sin tid, da vi umiddelbart heller ikke stod til det, men fordi manden havde været syg op til så...

Det skal nok blive godt!

Anmeld

2. august 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

En spåkugle ville virkelig være genial i denne proces - om ikke andet, så vil jeg bare gerne se mig selv med en lille bebs i armene om et år eller to Hvis jeg vidste, at jeg med 100% sikkerhed vil få et barn på et eller andet tidspunkt, vil det helt blive nemmere at være i behandling..

Jeg  for, at i ikke bliver afvist og at i meget snart er igang igen, så vi kan få nogle lykkelige opdates i denne gruppe

Ja, det ville være rart hvis vi kunne få en garanti for at opnå et barn inden for X tid

Samtidig kan jeg heller ikke lade være med at tænke, at det måske er meget godt, at vi ikke vidste, hvad vi er endt med at komme igennem. Det tænker jeg i hvertfald nogle gange med hele denne proces. Hvis jeg havde vidst for næsten 2 år siden, da vi startede PB, hvad vi skulle igennem, så er jeg ikke sikker på, at jeg var gået i gang. På denne måde er vi dejligt uvidende om, hvilke strabadser vi skal igennem, og det er måske meget godt?

Hold da op, det blev en lille filosofi-time fra min side  Men det er jo også helt lige meget, for nu sidder du snart med en fin fin pind med to fine fine streger på, og en lykkelig update herinde 

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih det lyder rigtig godt søde! Vi blev også overrasket over ICSI i sin tid, da vi umiddelbart heller ikke stod til det, men fordi manden havde været syg op til så...

Det skal nok blive godt!

Det håber jeg

Vi vil jo så gerne gøre jer kunsten efter

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, det ville være rart hvis vi kunne få en garanti for at opnå et barn inden for X tid

Samtidig kan jeg heller ikke lade være med at tænke, at det måske er meget godt, at vi ikke vidste, hvad vi er endt med at komme igennem. Det tænker jeg i hvertfald nogle gange med hele denne proces. Hvis jeg havde vidst for næsten 2 år siden, da vi startede PB, hvad vi skulle igennem, så er jeg ikke sikker på, at jeg var gået i gang. På denne måde er vi dejligt uvidende om, hvilke strabadser vi skal igennem, og det er måske meget godt?

Hold da op, det blev en lille filosofi-time fra min side  Men det er jo også helt lige meget, for nu sidder du snart med en fin fin pind med to fine fine streger på, og en lykkelig update herinde 

Det har du selvfølgelig ret i

Når jeg tænker tilbage på, hvor naiv jeg var, da vi blev henvist til behandling kan jeg kun trække på smilebåndet.. Jeg var virkelig sikker på, at jeg ville være gravid inden året var omme.. Og nu sidder vi her halvandet år senere.. Jeg blev klogere..

Forstår slet ikke, hvordan folk kan gå igennem dette fertilitetsbehandlingshelvede mere end en gang... Men hvem ved... Måske bliver jeg også klogere på det punkt en dag..

Jeg håber, at du får ret og at jeg om 5 ugers tid står med to flotte streger

Anmeld

2. august 2011

AnneH

Sikke gode nyheder!!!

Det bliver så spændende for jer. Håber at det er jeres tur nu

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Sikke gode nyheder!!!

Det bliver så spændende for jer. Håber at det er jeres tur nu

Det gør jeg også

Anmeld

2. august 2011

Miia90

Fantastisk håber det bedste for jer

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

Fantastisk håber det bedste for jer

Tak

Anmeld

2. august 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

1000 tak søde Jeg mener absolut også, at den køkultur skal overholdes nu Så tester jeg nemlig positiv lige om lidt og så står i næst i køen Hvordan går det hos jer?

Jeg håber, at ICSI kommer til at være vejen frem for os Vi skal bare lige sluge den - vi havde jo regnet med, at vi kunne "nøjes" med almindelig IVF Men nu må vi se, hvad det ender med..

Jamen her går der egentlig godt. Har lige haft et par uger, hvor jeg var godt træt af at stå i den her lorte situation, men synes jeg er tilbage der, hvor jeg kan være rimelig positiv. Havde en samtale med min chef i dag mht. arbejde og næste forsøg, hvor vi er blevet enige om at sygemelde mig fra ÆO til test. Det har jeg det bare rigtig godt med, selvom mit arbejde er stillesidende, så er det meget stressende i perioder, og vil bare helst give min krop de bedste betingelser. Og hans direkte ord var, han ikke kunne leve med at arbejdet for en af hans medarbejder kunne være en medvirkende årsag til at et forsøg ikke lykkes.  Det er vildt fedt der er forståelse for det på arbejdspladsen. 

Så jeg er jeg er bare så KLAR til at komme i gang og følges med dig over i gravidgruppen....det er bare vores tur NU fandme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.