Pædagoger i 2 praktik ???!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Mauser.

Hej alle .. 

Har desperat brug for at hører om nogen af jer kender til den nye regel om 2 praktik for pædagog studerende ?? 

Har hørt at man mange steder ikke lavet ansættelses kontrakt mere, men at det i stedet kører ind over ens uddannelses ligesom SU ? 

PLEASE HJÆLP .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Hej alle .. 

Har desperat brug for at hører om nogen af jer kender til den nye regel om 2 praktik for pædagog studerende ?? 

Har hørt at man mange steder ikke lavet ansættelses kontrakt mere, men at det i stedet kører ind over ens uddannelses ligesom SU ? 

PLEASE HJÆLP .. 

Jeg kender den ikke, var selv i 2. praktik fra februar sidste år..
Men prøv at ring til PLS. De har helt sikkert styr på det

Anmeld

1. august 2011

Carl-Emil's mor

Mulleunge skriver:

Hej alle .. 

PLEASE HJÆLP .. 

Vil også sige ring til PLS...

Synes det lyder meget vildt ikke at have kontrakt, dog er jeg nu i tvivl om jeg selv havde en sidste gang?  ej det er jeg ret sikker på at jeg havde men jeg var også i surogat fængsel på særlig sikret afdeling 

og havde sku stor glæde af at være med i pls med alle mine problemer så er du ikke medlem så bliv det 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Höör skriver:

Vil også sige ring til PLS...

Synes det lyder meget vildt ikke at have kontrakt, dog er jeg nu i tvivl om jeg selv havde en sidste gang?  ej det er jeg ret sikker på at jeg havde men jeg var også i surogat fængsel på særlig sikret afdeling 

og havde sku stor glæde af at være med i pls med alle mine problemer så er du ikke medlem så bliv det 

Ok tak (: det vil jeg så gøre .. 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Madam Blå skriver:

Jeg kender den ikke, var selv i 2. praktik fra februar sidste år..
Men prøv at ring til PLS. De har helt sikkert styr på det

Det gør jeg (: 

Anmeld

2. august 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

Det gør jeg (: 

Super Er sikker på, at de ved præcis hvad og hvordan.

Pøjpøj med det

Anmeld

2. august 2011

aarhusmor

og når du får svaret, må du gerne skrive det herinde

Anmeld

17. august 2011

baby-kom-nu

Nu kan det jo være du har fundet et svar... men jeg er lige blevet færdig med min 2. praktik, og jeg havde da kontrakt... kender ikke til nogen nye regler, men er da nysgerrig hvis det er...

Anmeld

17. august 2011

Mauser.

Jeg har fået styr på det tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.