jordmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Sophia'smor

jubiii. Så har jeg snart termin 3/9-11 .. Nøøj jeg glæder mig.

jeg skal til jordmor imorgen, og lider utrolig meget af vand i kroppen, kan ikke være i nogle sko, jo kærestens str 42. sover ikke om natten Pga hænderne sover og det gør så ondt, Lider af hovedepine hverdag, tror i at min jordmor vil gøre noget ved det?? evt en igangsættelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

ønskeprinsesse2011

det tror jeg ik hun vil... jeg har haft det dårligt rigtig rigtig længe. og her vil de ik gøre noget før det bliver alt for alarmerende... så tror ik du skal forvente hun vil sætte dig i gang

Anmeld

1. august 2011

Sophia'smor

ønskeprinsesse2011 skriver:

det tror jeg ik hun vil... jeg har haft det dårligt rigtig rigtig længe. og her vil de ik gøre noget før det bliver alt for alarmerende... så tror ik du skal forvente hun vil sætte dig i gang

øøøøv  .. kan bare ikk rigtig overskue det mere ..

Anmeld

1. august 2011

ønskeprinsesse2011

det kan jeg heller ikke. jeg har 6 uger i nu. og er af og til bare grædefærdig fordi jeg har det så dårligt og bare ligger i sengen og har nu gjort det i 4 uger.. og vil bare så gerne ha min krop igen så jeg kan få det godt. så håber lidt at min jm engang giver sig og vil gøre noget. eller at prinsessen selv vælger at komme før

Anmeld

1. august 2011

Sophia'smor

ønskeprinsesse2011 skriver:

det kan jeg heller ikke. jeg har 6 uger i nu. og er af og til bare grædefærdig fordi jeg har det så dårligt og bare ligger i sengen og har nu gjort det i 4 uger.. og vil bare så gerne ha min krop igen så jeg kan få det godt. så håber lidt at min jm engang giver sig og vil gøre noget. eller at prinsessen selv vælger at komme før

det hellere ikke sjovt mere,

Render med en kæmpe hovedepine hverdag, det er ulideligt . Så håber jordmoren er lidt Sød.

men god bedring til dig.

Anmeld

1. august 2011

ønskeprinsesse2011

ja men os god bedring til dig. man kan jo kun håbe lidt at de er søde ved dig næste gang

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

Du må bestem ikke regne med at blive sat i gang.

Jeg gik med meget kræftige plukveer og rigtig veer i 6 uger op til termin sidste gang, kunne ikke gå stå eller sove og da jeg var ved jordemoder 1 uge efter termin forslog hun mig at jeg skulle høre fg om de ville sætte mig igang der var jeg 41+0 og det ville de ikke. Ind til jeg sagde jeg ikke gik før jeg fik lov at snakke med en læge for jeg kunne ikke mere min krop var stået helt af.

Morgen efter ringede en læge og sagde jeg kunne komme ind og blive sat igang. Denne gang har jeg det i baghånden at jeg selv bestemmer om jeg vil sættes i gang, men jeg får under alle omstændigheder ikke lov at gå til min krop bliver lige så udkørt. Da jeg ikke vil/skal ende i sammen forløb som sidst.

Så sæt endelig ikke næse op efter det. Det er bestem ikke sjovt at være gravid mere og slet ikke i den her varme. Du må bare bide tænderne sammen og tænke på vi er nogle som har meget længer tid endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.