Mangler jeg mon noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. august 2011

bobbles

Så er jeg efterhånden bevæget mig ind i 30. uge, og 10 uger igen til jeg har min skønne prinsesse, men mangler vi mon noget nu?

Vi har købt barnevogn, seng, aktivitets stativ, legetøj, baby alarm, sutteflasker, flaske, sutter dampstarilisater, så har vi fået tøj fra str. 56 op til 68 så der har vi til et par måneder.. men mangler man så mon noget nu? det er jo 4½ år siden jeg var på den så har nok glemt nogen ting der skal købes hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Worldwide

Pusle ting ?

Anmeld

1. august 2011

bobbles

Mileva skriver:

Pusle ting ?

nå ja har puslehynde, som vi bare lægger op på vaske maskinen. og har 1 pakke bleer..

Anmeld

1. august 2011

Worldwide

Frøken Christiansen skriver:

nå ja har puslehynde, som vi bare lægger op på vaske maskinen. og har 1 pakke bleer..

Stofbleer, vådeservietter, skumklude, divs creme, evt olie Blespand?Dyne/babytæppe, sengehimmel(hvis i bruger tremmeseng) Måske lidt tøj i str 50? Kommer jo selvfølgelig an på størrelsen af bebse En pakke MME hvis du ikke ammer

Anmeld

1. august 2011

akskovmose

Så er jeg efterhånden bevæget mig ind i 30. uge, og 10 uger igen til jeg har min skønne prinsesse, men mangler vi mon noget nu?

Vi har købt barnevogn, seng, aktivitets stativ, legetøj, baby alarm, sutteflasker, flaske, sutter dampstarilisater, så har vi fået tøj fra str. 56 op til 68 så der har vi til et par måneder.. men mangler man så mon noget nu? det er jo 4½ år siden jeg var på den så har nok glemt nogen ting der skal købes hehe

Har du husket stofbleer? 

Anmeld

1. august 2011

Miia90

dyne, autostol ( hvis i har bil ), stofbleer plejeprodukter

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

bleer, stofbleer, ammeindløg til dig hvis du skal amme, baby olie og creme. termometer til badevandet, badekar hvis i ikk har et i forvejen,

Anmeld

1. august 2011

bobbles

Mileva skriver:

Stofbleer, vådeservietter, skumklude, divs creme, evt olie Blespand?Dyne/babytæppe, sengehimmel(hvis i bruger tremmeseng) Måske lidt tøj i str 50? Kommer jo selvfølgelig an på størrelsen af bebse En pakke MME hvis du ikke ammer

har skum vaskeklude, stofbleer, blespand, men mangler os lidt cremer..

Anmeld

1. august 2011

bobbles

akskovmose skriver:

Har du husket stofbleer? 

ja det har jeg

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

har skum vaskeklude, stofbleer, blespand, men mangler os lidt cremer..

Jeg har en lang liste i Word over alt udstyr, som jeg godt kan sende dig pr. mail, hvis det er? bare smid din mailadresse i pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.