Hvor lang tid gik der ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der efter fødslen, igen have sex ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.588 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2011

Talbutikken

Hvor lang tid gik der og evt. hvorfor ventede du så længe ?
Det er muligt at svare anonymt og give flere svar, alt efter hvor mange gang man har født

Efter min første fødsel gik der 6 mdr. 4 mdr. efter anden fødsel og den yngste er nu 4 mdr. og vi har endnu ikke lavet noget af det sjove.
Jeg har ikke følt mig klar før nogen af gangen og jeg er ikke typen der gør det for mandens skyld.. Som en veninde ellers forslog, Nop han må vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

MetteS81

Der gik 7 uger med os...havde fået kejsersnit og var nogenlunde helet der, og så var det bare det rigtige tidspunkt for os, og hvor vi begge havde lyst

Anmeld

1. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Der gik 9 måneder her. Men det var nu mest fordi jeg gik fra min søns far, da den lille var 5 uger gammel.

Og så mødte jeg først min nuværende kæreste 8 måneder senere.

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Talbutikken skriver:

Det er muligt at svare anonymt og give flere svar, alt efter hvor mange gang man har født

Efter min første fødsel gik der 6 mdr. 4 mdr. efter anden fødsel og den yngste er nu 4 mdr. og vi har endnu ikke lavet noget af det sjove.
Jeg har ikke følt mig klar før nogen af gangen og jeg er ikke typen der gør det for mandens skyld.. Som en veninde ellers forslog, Nop han må vente

Der gik omkring 6 måneder før vi elskede igen, jeg blev syet med en del sting og forælderrollen for vores begges vedkommende var en tilvænningssag, der tog al vores energi så vi ikke havde nogen tanker om at skulle andet end at sove om natten og Elias er og bliver et fantastisk roligt gemyt og vi havde ingen bekymringer, så det var udelukkende os, der lige skulle finde os til rette med hvordan og hvorledes med alt det nye denne lille dreng bød os på af fantastiske oplevelser og opgaver og som han fortsat gør hvert sekund i vores liv 

Anmeld

1. august 2011

Talbutikken

Tak for jeres svar

Anmeld

1. august 2011

Anonym

der gik over 1 år... Jeg havde ikke lysten og var samtidig også "bange" for at det vil gøre ondt osv osv... 

Anmeld

2. august 2011

Anonym

der gik over 1 år... Jeg havde ikke lysten og var samtidig også "bange" for at det vil gøre ondt osv osv... 

??

hvordan havde din mand det med det?? (btw, forstår dig godt at du var bange )

her gik der en 6 uger, havde lyst næsten med det samme, men turdet ikke ..

Anmeld

3. august 2011

SussieThyssen

Talbutikken skriver:

Efter grønt lys hos lægen til 8 ugers kontrollen...så var der åbent i bageriet igen

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. august 2011

Anonym

Jeg havde faktisk lyst med det samme og vi lavede da også en del andre ting fx blowjobs osv. efter få dage. Jeg tror jeg havde så meget lyst fordi jeg trængte til at blive mindet om at der var noget som ikke havde forandret sig efter den kæmpe omvæltning det var at få en lille. Tror mere det var det en desideret sex-lyst i begyndelsen.

Men vi ventede til uge 6 (hvor jeg var blevet set efter af lægen før tid og fået at vide at alt var ok) da jeg var blevet syet en del og skulle hele først

Anmeld

3. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

??

hvordan havde din mand det med det?? (btw, forstår dig godt at du var bange )

her gik der en 6 uger, havde lyst næsten med det samme, men turdet ikke ..

Han havde det meget svært faktisk!  Jo mere han faktisk pressede på, jo mindre lyst fik jeg. Jeg forklarede ham op til flere gange at jeg var bange osv, vi gang i sexlivet igen - heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.