alternative behandlinger mod søvnproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2011

MorTil2<3

Hej Tøser.

Ja, som overskriften lyder... Har i nogle erfaringer med alternative behandlinger mod søvnproblemer, uro i kroppen osv. til småbørn?

Jeg har overvejet kranio sakral terapi el. zoneterapi men det er jo små dyrt så kan ik helt finde ud af hvilken en af dem jeg skal vælge?

Syns jeg har prøvet alt med 'sov igennem uden gråd' lade dem græde, godnat ritual, osv osv. alle de ting man normalt kan gøre for at hjælpe sit barn til at sove bedre, men intet virker... Så nu skal der ske noget, for herjhemme er vi ved at blive sindssyge og det går udover hinanden

Så KOM ENDELIG MED JERES ERFARINGER DÅRLIGE SOM GODE....

ET RÅD, ANYTHING!?!?!? i need help..

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

MamaLook

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej Tøser.

Ja, som overskriften lyder... Har i nogle erfaringer med alternative behandlinger mod søvnproblemer, uro i kroppen osv. til småbørn?

Jeg har overvejet kranio sakral terapi el. zoneterapi men det er jo små dyrt så kan ik helt finde ud af hvilken en af dem jeg skal vælge?

Syns jeg har prøvet alt med 'sov igennem uden gråd' lade dem græde, godnat ritual, osv osv. alle de ting man normalt kan gøre for at hjælpe sit barn til at sove bedre, men intet virker... Så nu skal der ske noget, for herjhemme er vi ved at blive sindssyge og det går udover hinanden

Så KOM ENDELIG MED JERES ERFARINGER DÅRLIGE SOM GODE....

ET RÅD, ANYTHING!?!?!? i need help..

På forhånd tak.

Har dit barn problemer med at falde i søvn? Eller vågner det mange gange i løbet af natten? Beskriv gerne nærmere

Anmeld

1. august 2011

MorTil2<3

MamaLook skriver:

Har dit barn problemer med at falde i søvn? Eller vågner det mange gange i løbet af natten? Beskriv gerne nærmere

Det hele...

Det tager normalt 1-2 timer at få ham til at sove både om dagen og om aftenen, når han så endelig sover vågner han rigtig mange gange i løbet af natten... Det er forskelligt om han græder, skriger, bare skal puttes, er frisk, leger. Ja, alt i alt har han bare en eller anden ustyrlig uro indeni... Men for det meste er han ked af det...

Anmeld

2. august 2011

Kristina1234

Jeg er også meget interesseret i løsninger

Min søn vil heller ikke sove, og er ved at gå ud af mit gode skind. Han ka slet slet ikke falde i søvn. Uanset hva jeg gør.

Det eneste der hjælper er at vente til han blir så træt han bare ikke kan mere.
Men når han så endelig sover, så vågner han tusinde gange og bare pludselig græder. Os selvom han sov så godt.

Hvorfor gør han dette? Og hva hulan ka man gøre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.