Hva er der syre i og ikke i ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. august 2011

babymusen

HejJeg fået af vide jeg skal undgå mad og drikke med syre i ..Man kan ik undgå det men forstå mig ret ...Jeg ved at slik og sodavand og saft er der jo i og æbler er der os..Men hva er der mere i ??? Hva med Hvidt brød ?? Hjælp mig hurtigt tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Mussen2

Er det podagra du døjer med?

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

HejJeg fået af vide jeg skal undgå mad og drikke med syre i ..Man kan ik undgå det men forstå mig ret ...Jeg ved at slik og sodavand og saft er der jo i og æbler er der os..Men hva er der mere i ??? Hva med Hvidt brød ?? Hjælp mig hurtigt tak ..

Citrusfrugter og tomater, ananas. 

Anmeld

1. august 2011

babymusen

Tandproblemer ... Har en lille sygdom der inde som tager meget imod og ødelægger min mund og tænder ... Nogen andre forslag ..

Anmeld

1. august 2011

Tandproblemer ... Har en lille sygdom der inde som tager meget imod og ødelægger min mund og tænder ... Nogen andre forslag ..

Vin, Mayonaise og dressing. Du kan evt. se på emballagen af fødevarer om der står citronsyre. Der er vist skjult syre i mange ting. 

Anmeld

1. august 2011

babymusen skriver:

Blev nysgerrig og fandt lige denne:

http://www.fri.dk/velvaere/ny-syreskala-se-hvad-der-aetser-taenderne-mest

Det er tandlægeforeningen der har udgivet den. 

Anmeld

2. august 2011

babymusen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vin, Mayonaise og dressing. Du kan evt. se på emballagen af fødevarer om der står citronsyre. Der er vist skjult syre i mange ting. 

Men hvordan med Hvidt brød???Er det ok at spise det !!Synes det hårdt .., gider ikke drikke vand og mælk hele tiden..Så tager lidt kakao os .. Jeg må kigge.. Ved at youguht har citronsyre i.. Træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.