Bondefruen skriver:
Tror du ik det er derfor - at vi sku bekræfte via mailen, kan egentlig ikke huske om det var på ansøgningen, det med de forskellige linjer, tror det faktisk ikke.
Jeg ska også på den almene linje og håber da jeg får lov at starte til September ellers er det lidt unødvendigt at starte drengene op i DP nu her, da jeg egentlig har barsel til December med den mindste, så var noget ærgelig over det ikke stod i det første brev mht. hvornår jeg ska starte.
Ved ikke. Jeg tror bare vi skal bekræfte, for at bekræfte vi stadig gerne vil have pladsen, så vi ikke holder den for andre håbefulde.

Jeg tror faktisk måske du er kommet ind til sep, for i mit brev stod der jeg var kommet ind til februar og hvis jeg var utilfreds kunne jeg ringe til skolen og hører om jeg kunne komme på venteliste til september (i tilfælde af der jo var nogen der ikke bekræftede elelr dukkede op), jeg bekræftede dog jeg gerne ville have start i feb, som jeg jo også havde søgt om.

Jah så kan jeg da godt forstå det ville være liiidt træls hvis ikke du kom ind her til sep. SÅ er DP jo lidt meningsløst ligepludselig. Jeg

for du er kommet ind til september.
Anmeld