Gravide - De her hedeslag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg får konstant de her voldsomme hedeslag, selvom jeg sidder under en blæser, kan simpelthen ikke holde ud at have tøj på.. Hvad gør i andre? nogle gode råd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Fenja09

Jeg har godt nok ikke hedeslag selvom jeg er gravid - har det selvfølgelig varmt, men nok ikke mere end jeg normalt ville have det.

Sørger du for at drikke en masse iskoldt vand? Man skal drikke så man holder sin væskebalance. Det er nok bedre end en blæser, selvom den også hjælper  Du kan også tage kolde bade, det plejer også at hjælpe lidt på heden.

Et råd jeg har læst til gravide i varmen, men som jeg ikke ved om virker er at man skulle komme hurtigere "af med hedeturene" ved at lade koldt vand løbe ned af håndleddene. Det kunne du også give et forsøg.

/Fenja

Anmeld

1. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg får konstant de her voldsomme hedeslag, selvom jeg sidder under en blæser, kan simpelthen ikke holde ud at have tøj på.. Hvad gør i andre? nogle gode råd? 

Koldt fodbad. 

Anmeld

1. august 2011

Tona

Ja enig her. Kolde fodbade, koldt vand på håndledene og kølige bade virkede for mig.

Og så oplevede jeg at det hjalp at have tøj på af åndbart materiale. Altså fx bommuld frem for syntetisk osv

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Går kun i bomuldstøj, og har altid en flaske vand i fryseren.. Så kan jeg drikke lidt af den, og eller tø vandet op, ved at lægge flasken på mig et sted. Kæresten griner vældigt af mig, men jeg synes det virker Og is! Wow jeg kan spise mange is, når jeg har det så varmt. Nogle gange går jeg ud og vasker hænder i meget koldt vand, og hvis det ikke er nok så går jeg lige under bruseren og skyller mig i køligt vand - det gør underværker

Som en anden siger, fodbad Det tror jeg er rigtig effektivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.