umættelig baby - er ved at gå ud af mit gode skind :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

raca

foto på lærred skriver:

Har du prøvet med flere forskellige typer. Vi har med begge vores købt 4-5 forskellige sutter. Prøvet igen og igen med de forskellige, indtil der var én de tog imod. Du kan evt. tage sutten ned til brystet. Altså ligge hende som om du ammer, så hun prøver at tage i mod. Presse den nænsomt ind og ae baby på kinden.

Jeg har nemlig også hørt, at de babyer der ikke tager sut alt for ofte bruger mor som sut.

det hedder jo en narresut..

babyer har et naturligt suttebehov.. så det er ikke mor de bruger som sut.. men moren der har behov for en pause fra baby der stikker dem et sut i løsskivelses navn.. for man skal jo nødig gøre baby for afhængig af mor... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Husk at folk skriver om deres problemer, fordi de mener det er problemer.
Det er ikke nødvændigt at være nedladende eller ironisk.

Fortsat god debat

Zafir, Chef på baby.dk

Anmeld

1. august 2011

vitapigen

Hun sover næsten heller ikke om natten. Max 2 1/2 time. Hun søger kort tid efter amning og hvis jeg ikke reagerer begynder hun at græde. Men hvis hun har ondt i maven hvorfor viser hun så tegn på at hun er sulten? Hun er født til termin men er en stor pige. Har prøvet 2 slags sutter og hun vil bare ikke. Jeg bruger ammebrikker da jeg havde sår men er nu helet men hun nægter at sutte uden. Nogen forslag til det?

Anmeld

2. august 2011

raca

vitapigen skriver:

Hun sover næsten heller ikke om natten. Max 2 1/2 time. Hun søger kort tid efter amning og hvis jeg ikke reagerer begynder hun at græde. Men hvis hun har ondt i maven hvorfor viser hun så tegn på at hun er sulten? Hun er født til termin men er en stor pige. Har prøvet 2 slags sutter og hun vil bare ikke. Jeg bruger ammebrikker da jeg havde sår men er nu helet men hun nægter at sutte uden. Nogen forslag til det?

2,5 time lyder ganske normalt i mine øre.. husk at op til 12 amninger pr dag i den aller er helt normalt.

Anmeld

2. august 2011

vitapigen

raca skriver:

2,5 time lyder ganske normalt i mine øre.. husk at op til 12 amninger pr dag i den aller er helt normalt.

men det er max 2 ½ time. nogle gange kun ½ time og så vågner hun. og i går aftes var hun vågen i 6 timer inden hun faldt i søvn... det vel hellere ikke helt normalt?

tak for svar

Anmeld

2. august 2011

raca

vitapigen skriver:

men det er max 2 ½ time. nogle gange kun ½ time og så vågner hun. og i går aftes var hun vågen i 6 timer inden hun faldt i søvn... det vel hellere ikke helt normalt?

tak for svar

der er intet endnu der lyder alamerende unormalt...

du har mælk nok.din datter tager jo på.

du har nybagt mor og barnet skal lige etaplere amningen.. og det tager tid..

6 timers baby blunden ved bryset om aftene er også i den normale ende...

men jag det virker forkert når man har lært at amning foregår ca hver 3-4 time gerne med længre stræk om natten.. men det er bare ikke fakta hos ret mange...

hvis du er i tvivl så kontakt forældre og fødsels ammevejleder.. de er de mest amme kompetente jeg kender.

Anmeld

2. august 2011

vitapigen

raca skriver:

der er intet endnu der lyder alamerende unormalt...

du har mælk nok.din datter tager jo på.

du har nybagt mor og barnet skal lige etaplere amningen.. og det tager tid..

6 timers baby blunden ved bryset om aftene er også i den normale ende...

men jag det virker forkert når man har lært at amning foregår ca hver 3-4 time gerne med længre stræk om natten.. men det er bare ikke fakta hos ret mange...

hvis du er i tvivl så kontakt forældre og fødsels ammevejleder.. de er de mest amme kompetente jeg kender.

Okay mange tak for svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.