For højt blodtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

nahoje

Mor til Liva skriver:

Hej med dig!

Mit blodtryk var også for højt til sidst i min graviditet og gik til kontrol 2 gange om ugen på fødegangen da de også troede jeg kunne ha svangerskabsforgiftning.

Blev indlagt dagen før termin og blev sat i gang dagen efter, for ikke at risikere noget...

Hvis du for sangerskabsforgiftning bliver du indlagt og nok også sat i gang alt efter hvor slemt det er... Samtidig bliver der holdt øje med dig og den lille under fødslen

for at alt går godt

Okay, det er rart at vide hvordan det kan komme til at foregå  Tak, jeg håber også selv på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Mor til L&S

nahoje skriver:

Okay, det er rart at vide hvordan det kan komme til at foregå  Tak, jeg håber også selv på det bedste

Det skal nok gå så længe du KUN har for højt blodtryk - andre symptomer på SSF er hovedpine, svimmelhed og stjerner for øjnene..

Anmeld

3. august 2011

Christina.78

Mor til Liva skriver:

Det skal nok gå så længe du KUN har for højt blodtryk - andre symptomer på SSF er hovedpine, svimmelhed og stjerner for øjnene..

Bum bum..vil bare lige fortælle jeg KUN havde højt blodtryk og protein i urin ved mine SSF'er - alle de andre symptomer havde jeg ikke, så det kan godt lade sig gøre..men sygehus og læger er jo obse på dig og dit blodtryk, så hvis de mener der er fare for andet kontrolerrere de også dig for det..de spøger ikke med SSF

Anmeld

3. august 2011

nahoje

Christina.78 skriver:

Bum bum..vil bare lige fortælle jeg KUN havde højt blodtryk og protein i urin ved mine SSF'er - alle de andre symptomer havde jeg ikke, så det kan godt lade sig gøre..men sygehus og læger er jo obse på dig og dit blodtryk, så hvis de mener der er fare for andet kontrolerrere de også dig for det..de spøger ikke med SSF

Ja de virker ret strikse, når det drejer sig om SSF. Men jeg har ingen andre tegn end for højt blodtryk- heller ikke noget i urinen. Så jeg håber at det "bare" bliver ved forhøjet blodtryk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.