Blærebetændelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

jeg har lige fået konstateret at jeg har fået Blærebetændelse. Men apoteket kan ikke se prislisten på recepten, før de scanner den. & jeg får først penge i morgen da jeg lige skal have nogle sager i orden der gør jeg ikke står med udbetalingen idag. Men har 100 kr på mig og vil gerne vide, om nogle herinde ved hvad sådan noget plejer at koste?

- Go' formiddag til jer allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Frk.S

Nu ved jeg ikke om det altid er det her man får, da jeg aldrig har haft blærebetændelse - men du kan måske se på din recept om det er det du skal have?

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinhaandbogen/MedicineHandbookItemPage.aspx?Id=4280

Anmeld

1. august 2011

Nalle

Mener jeg plejer at komme af med 70-90,-

Anmeld

1. august 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

jeg har lige fået konstateret at jeg har fået Blærebetændelse. Men apoteket kan ikke se prislisten på recepten, før de scanner den. & jeg får først penge i morgen da jeg lige skal have nogle sager i orden der gør jeg ikke står med udbetalingen idag. Men har 100 kr på mig og vil gerne vide, om nogle herinde ved hvad sådan noget plejer at koste?

- Go' formiddag til jer allesammen

Jeg har lige i onsdags købt blærebetændelsemedicin. Dem der sulfametizol actavis, Gav 64,5 kr for dem.

Anmeld

1. august 2011

L86

Hej

det er meget forskelligt hvad det koster, alt efter hvilken pencilin det er.

Jeg har blærebetændelse nu, og har lige fået Selexid, det kostede 160 kr. Men jeg har før fået pencilin der har kostet 60 og noget.

Er det ikke muligt at få lavet en konto på apoteket, hvor de så efter måneden sender en regning til dig. Det ved jeg ihvertfald at der er nogen ældre der har.

Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.