1 måned tilbage piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Ka+Ma=Be

Tænk engang - kun 1 måned tilbage, til den første i vores gruppe har termin Ihhh, hvor bliver det spændende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

SaNiNa

Gid det var mig har hele 49 dag endnu øv øv

Anmeld

1. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Gid det var mig har hele 49 dag endnu øv øv

jah gid det var mig , skal føde sidst i sept.. men kender datoen da det er planlagt kjsersnit...

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

jah gid det var mig , skal føde sidst i sept.. men kender datoen da det er planlagt kjsersnit...

endnu en gang snyd jeg vil også kende datoen.

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

Tænker også at nu er det sgu alligevel snart og jeg er da sindsyg glad for, at jeg har en senste dato, 48 dage, weee.

Anmeld

1. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

endnu en gang snyd jeg vil også kende datoen.

Det er også fedt at kende datoen , jeg har sådan en nedtællingen aps til mobilen ... Er super glad for at kende datoen ognæste selv kunne bestemme ...

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Det er også fedt at kende datoen , jeg har sådan en nedtællingen aps til mobilen ... Er super glad for at kende datoen ognæste selv kunne bestemme ...

Ja det må være vild dejlig, men er nu glad for jeg har valgt at prøve selv igen og hvis det ikke går så er det bare et aks med det samme.

Håber inderligt lillepigen vil anmelde sin ankomst omkring uge 38 så hun nemlig ikke så stor

Anmeld

1. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg prøver bare at tage én dag af gangen Og glæde mig over, at det nu er august - og om ikke så længe september

Skal nok nå at blive meeeeget utålmodig og bande alle de fødende langt væk! hehe

Anmeld

3. august 2011

Jemion

Puha her er der kun 30 dage tilbage Lå igår og snakkede med manden om at det bare er lige om lidt vi skal være forældre Det er lidt skræmmende at vores liv bliver vendt op og ned og lillemanden kan vælge at komme + - 14 dage før eller efter..

Nu er det snart vores tur

Anmeld

3. august 2011

SaNiNa

Jemion skriver:

Puha her er der kun 30 dage tilbage Lå igår og snakkede med manden om at det bare er lige om lidt vi skal være forældre Det er lidt skræmmende at vores liv bliver vendt op og ned og lillemanden kan vælge at komme + - 14 dage før eller efter..

Nu er det snart vores tur

Det jo ikke sikkert jeres liv bliver vendt op og ned.

Det er den ikke blevet her, vi er bare 3 som gør tingene nu istedet for 2. Dog kommer han ikke med i biffen.

Ikke engang da han var helt lille blev der lavet ret meget om. Tror virkelig det har meget med indstilingen at gøre hvordan det skal forløbe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.