Navnet Luna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Anonym trådstarter

Leonora25 skriver:

Jeg synes Luna er et dejligt blidt navn og vi var meget enige om at vores lille pige skal hedde det. Men jeg synes at der er sket et Luna-boom på det sidste, hvilket gør at vi er begyndt at snakke om andre navne. Men Luna er helt klart det smukkeste navn vi er kommet på indtil videre

Er Luna meget brugt? Troede stadig det var ret sjældent!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Mikkelmusen

Det er sødt. Vi har givet det til vores yngste som mellemnavn

Anmeld

1. august 2011

lhn89

Jeg synes det er så smukt! - ikke for alm. som alle hedder. Men heller ikke et navn, hvor man tænker "hvordan staver du lige det?!"

Min egen datter hedder det også 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. august 2011

S.Maria

Kommer til at tænke på min venindes hund :-)

Anmeld

1. august 2011

Leonora25

Anonym skriver:

Er Luna meget brugt? Troede stadig det var ret sjældent!

Jeg synes jeg er stødt på rigtig mange Luna`er efter vi kom frem til det, MEN det er måske også bare fordi at jeg er så opmærksom på netop det navn?  

Anmeld

1. august 2011

Frejsmor

Jeg synes det er et sødt navn, men ja min far har en hund der hedder Luna(var vidst faktisk mig der navngav den i sin tid, for en 7 års tid tilbage hehe).. Så ja nu forbinder jeg det navn med en hund, en sød og dejlig en af slagsen dog, men ville aldrig selv kunne kalde mine børn det..

Men det er jo ligemeget hvad jeg synes, og hvad nogen andre synes for den sags skyld.. Er I glade for navnet, så er det da det jeres lille prinsesse skal hedde..

Anmeld

1. august 2011

Lusi

Elsker navnet vores datter på 3 år, hedder det..

Anmeld

1. august 2011

Caroline86

jeg har stemt blankt da der ikke er en mulighed der passer til hvad jeg synes

Jeg bryder mig ikke om navnet! Ikke fordi det er specielt (det synes jeg efterhånden ikke det er) og jeg synes heller ikke det er grimt... Det er bare ikke mig

Anmeld

1. august 2011

Fenja09

Jeg synes det er et rigtig dejligt navn, som passer til alle aldre  men synes det er lidt synd at det ligesom Liva er blevet meget IN at kalde sit barn. Dog ville det ikke afholde mig fra at bruge det, hvis det var det navn vi syntes bedst om!

/Fenja

Anmeld

1. august 2011

Zafir

Jeg syntes både det går til et barn og en voksen

Det syntes jeg i øvrigt, er en vigtig overvejelse, når man kigger på navne til sine små - at det ikke lyder helt gak til en voksen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.