så er NF idag kl.14.00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Ringsmose

Ja jeg glæder mig, bare så meget til den nf, så får jeg svar på om jeg har ret i at der kun er 1 og ikke som svigermor tror at der er 2. Så nu vil hun finde ud af at jeg har ret.

Fyren skal også med han har fået fri fra arbejde, så han kunne tage med og vi skal ud og hente ham, og bagefter tager han på arbejde igen.

Gud det er jo snart jeg skal afsted, må hellere komme i bad, og gøre mig klar.

Glæder mig bare så meget til den, at jeg ikke kan vente så vil lige RÅBE højt

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriver når jeg har været til den.

Knus Ringsmose

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Mathilde

Uhh jeg kan godt forstå at du glæder dig helt vildt !
Det bliver da rigtig spænde og se hvem der får ret

Glæder mig til at høre resultatet.

Knus Mathilde (11+6) der også glæder sig helt enormt til scanning d. 5jan!

Anmeld

30. december 2008

MeretePedersen

Spændende med scanningen jeg glæder mig også helt vildt til det bliver min tur til scanning.
Har ikke engang fået lavet vandrejournal selvom jeg er 10+5 i dag. Skulle have lavet det forrige mandag, men lægen var syg, så det blev udsat 14 dage surt!
Havde lige glædet mig sådan, men det kan lægen jo ikke gøre ved.
Jeg har termin 23. juli, så er spændt på hvornår jeg mon skal til scanning. Det kan ikke vare længe endnu mener det er omkring 12. uge??
Selvom jeg har måttet kæmpe lidt med kvalme, er det slet ikke at sammenligne med da jeg ventede vores datter.
Knus Merete (10+5)

Anmeld

31. december 2008

Ringsmose

Ja undskyld jeg ik fik skrevet igår.........

Men kan fortælle at jeg har fået sat ny termins dato nu 01.07.2009, det vil sige nu er det 3 dage før jeg bliver 30 år, dejligt ikke.

Fik også at vide at jeg nu er 14 uger henne præcis idag, så er lidt længere henne end forventet. Vi så både hjerte blink og hørte hjertelyd, så den er i live, det lille pus og ja der var kun 1 dejligt.

Så alt gik godt og vi fik et dejligt billed af den lille, kan desværre ikke sætte det end pt.......

Men kan fortælle, at den ligge med benene over kors og holder sig på næsen. så sød og kær var den lille

Knus Ringsmose 14+0

Anmeld

31. december 2008

Mathilde

Ih hvor dejligt
Sødt at den lille ligger og holder på næsen...

Mathilde (12+0) wee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.