Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver: Camille bliver 1 år d. 9 september og jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en fin kage til hende, MEN hvordan gør jeg, hvad skal jeg bruge osv?Har aldrig prøvet det før!
Camille bliver 1 år d. 9 september og jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en fin kage til hende, MEN hvordan gør jeg, hvad skal jeg bruge osv?Har aldrig prøvet det før!
Nigella har lavet en kogebog kun med kager. De er helt fantastiske og rimelig nemme at lave. Et lille tip fra mig: Find alle ingredienserne frem og mål dem op inden du går i gang med bageriet. Følg opskriften helt præcist. Husk selvfølgelig at købe ind først Det kan være du kan låne bogen på biblioteket eller af veninde, hvis ikke så sender jeg dig gerne en kopi af opskrift via mail, hvis du skriver hvad du kan lide.
Baby'este hilsner Helle(gravid 28+1)
Maja_4000 skriver: Hvis du bor i nærheden af f.eks. en af specialkøbmandens butikker , så tag derhen og få dem til at hjælpe dig .. De er suuuper flinke og meget hjælpsomme ( selvom de måske godt kan finde på at prøve at sælge "unødvendige" ting )
Hvis du bor i nærheden af f.eks. en af specialkøbmandens butikker , så tag derhen og få dem til at hjælpe dig .. De er suuuper flinke og meget hjælpsomme ( selvom de måske godt kan finde på at prøve at sælge "unødvendige" ting )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128