Kagedamer - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Lunae

Camille bliver 1 år d. 9 september og jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en fin kage til hende, MEN hvordan gør jeg, hvad skal jeg bruge osv?

Har aldrig prøvet det før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Maja_4000

Hvis du bor i nærheden af f.eks. en af specialkøbmandens butikker , så tag derhen og få dem til at hjælpe dig .. De er suuuper flinke og meget hjælpsomme ( selvom de måske godt kan finde på at prøve at sælge "unødvendige" ting )

Anmeld

3. august 2011

Zafir

Find nogen af de der trin for trin tråde Det er den nemmeste måde at komme igang på...

Man kan sagtens starte med alm kageruller osv... Det er bare lidt farligt, for man kan blive bidt af det og gerne vil have noget læx senere hen

Anmeld

3. august 2011

BABYPIGEnr4

Lunae skriver:

Camille bliver 1 år d. 9 september og jeg kunne virkelig godt tænke mig at lave en fin kage til hende, MEN hvordan gør jeg, hvad skal jeg bruge osv?

Har aldrig prøvet det før!

Nigella har lavet en kogebog kun med kager. De er helt fantastiske og rimelig nemme at lave. Et lille tip fra mig: Find alle ingredienserne frem og mål dem op inden du går i gang med bageriet. Følg opskriften helt præcist. Husk selvfølgelig at købe ind først Det kan være du kan låne bogen på biblioteket eller af veninde, hvis ikke så sender jeg dig gerne en kopi af opskrift via mail, hvis du skriver hvad du kan lide.

Baby'este hilsner Helle
(gravid 28+1)

Anmeld

5. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hvis du bor i nærheden af f.eks. en af specialkøbmandens butikker , så tag derhen og få dem til at hjælpe dig .. De er suuuper flinke og meget hjælpsomme ( selvom de måske godt kan finde på at prøve at sælge "unødvendige" ting )

Tak for tippet - det vil jeg da lige undersøge om jeg gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.