Skal du læse til sygeplejerske? Bøger sælges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. august 2011

Den kommende far

L_K skriver:

Jeg har nogle bøger liggende fra mit sygeplejestudie som jeg hellere end gerne vil glæde andre med.

Bøger er en dyr investering og det bliver til rigtig mange penge gennem et studie. 
Jeg har et stort udvalg til billige penge.

Send med en PB hvis i er interesseret i en liste med priser på..

Knus 

min kæreste skal læse til sygeplejerske med start sidst i denne uge. kan være hun er interesseret

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

DKA

Har du modul 9 bøger?

Anmeld

3. august 2011

LBK

DKA skriver:

Har du modul 9 bøger?

Jeg ved ikke hvad "modul 9" bøger er for nogle. Jeg gik på semester uddannelsen.. Du kan sende mig titler så skal jeg kigge om jeg har hvad du søger..

Anmeld

3. august 2011

LBK

Den kommende far skriver:

min kæreste skal læse til sygeplejerske med start sidst i denne uge. kan være hun er interesseret

MVH

Den kommende far

I siger bare til, så smækker jeg listen afsted til dig/jer..

Anmeld

3. august 2011

LBK

Stefanie8 skriver:

wow det lyder lidt halvhårdt  Men tillykke med det  Er du så i arbejde nu og hvad med arbejdstider?

Min barsel er ikke slut endnu.. men jeg er så småt begyndt at søge.  Det var meget hårdt, men meget lykke på én gang..

Anmeld

3. august 2011

Den kommende far

L_K skriver:

I siger bare til, så smækker jeg listen afsted til dig/jer..

du må meget gerne sende listen

MVH

Den kommende far

Anmeld

3. august 2011

1000Ben

L_K skriver:

Min barsel er ikke slut endnu.. men jeg er så småt begyndt at søge.  Det var meget hårdt, men meget lykke på én gang..

Ja for søren, det kan jeg godt forstille mig var meget hårdt, men 2 kæmpe store begivenheder inden for kort tid. Held og lykke med din jobsøgning og håber ikke det er for hårdt at stoppe din barsel, man bliver jo en smule afhængig af de små størrelser, he he 

Anmeld

3. august 2011

LBK

Stefanie8 skriver:

Ja for søren, det kan jeg godt forstille mig var meget hårdt, men 2 kæmpe store begivenheder inden for kort tid. Held og lykke med din jobsøgning og håber ikke det er for hårdt at stoppe din barsel, man bliver jo en smule afhængig af de små størrelser, he he 

Jeg glæder mig heldigvis til at stoppe min barsel og begynde at arbejde. Ingen tvivl om, at jeg vil savne min datter, men glæder mig alligevel..

Anmeld

3. august 2011

1000Ben

L_K skriver:

Jeg glæder mig heldigvis til at stoppe min barsel og begynde at arbejde. Ingen tvivl om, at jeg vil savne min datter, men glæder mig alligevel..

Ja jeg tror også det bliver blandede følelser at skulle stoppe sin barsel Men jeg er også kun på 9. dagen, så jeg NYDER at være hjemme - dejligt afslappende 

Anmeld

15. august 2012

sofiepallesen90

Hej Hej ! Jeg er meget interesseret i dine bøger. hvilke har du ? Jeg er nemlig lige startet og mangler de fleste bøger, du er meget velkommen til at kontakte mig på 28719567

Mvh Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.