Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville høre om der var nogen der have lyst til at mødes i Odense.
jeg har en søn på 5 uger og synes det kunne være hyggeligt at mødes med andre, enten gravide eller med børn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
th skriver: Ville høre om der var nogen der have lyst til at mødes i Odense. jeg har en søn på 5 uger og synes det kunne være hyggeligt at mødes med andre, enten gravide eller med børn.
Heejsa ...
Først lige et tillykke med din søn ... Jeg vil da gerne mødes hvis det er ... jeg er bare ikke lige så kendt i odense kommer fra en lille by der hedder Ollerup som ligge 8 km fra Svendborg ... Er alene med min datter på snart 2 år ...
Knuss ...
Jeps den er jeg med på, hvis det altså ikke lige er den dag jeg føder, har i forvejen Nicklas på 2år
Mor Til Julie<3 skriver: Heejsa ... Først lige et tillykke med din søn ... Jeg vil da gerne mødes hvis det er ... jeg er bare ikke lige så kendt i odense kommer fra en lille by der hedder Ollerup som ligge 8 km fra Svendborg ... Er alene med min datter på snart 2 år ... Knuss ...
tak lyder dejligt, er der nogen dage der passer dig bedst.
Sanne og Nicklas skriver: Jeps den er jeg med på, hvis det altså ikke lige er den dag jeg føder, har i forvejen Nicklas på 2år
lyder rigtig hyggeligt. er der nogen dage der passer dig bedst
th skriver: tak lyder dejligt, er der nogen dage der passer dig bedst.
Det er mig ligemeget ...
Bare enden den 22 august da jeg starter på arbejde der ...
th skriver: lyder rigtig hyggeligt. er der nogen dage der passer dig bedst
nej ikke rigtig har nogle få dagen jeg skal noget og så er det jo meget om hvordan jeg har det. men d. 11 og 23 kan jeg ikke i denne her månede
Sanne og Nicklas skriver: nej ikke rigtig har nogle få dagen jeg skal noget og så er det jo meget om hvordan jeg har det. men d. 11 og 23 kan jeg ikke i denne her månede
hvad siger du til den 17 eller 18 aug?
Mor Til Julie<3 skriver: Det er mig ligemeget ... Bare enden den 22 august da jeg starter på arbejde der ...
har lige skrevet til sanne om hun evt. kan den 17 eller 18 aug. så vender lige tilbage.
ikke andre der vil være med til at mødes......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128