Ville i sige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Sujan

Hej søde damer..

Jeg er kun 5+6 i dag, så er meget tidligt u graviditeten. Sagen er at jeg har rigtig meget kvalme. Er også meget træt. Arbejder som rengørings og kost assistent i et vikariat. Mine kollegaer og chef er rigtig søde. Spørgsmålet er, jeres mening om jeg skal fortælle det til min chef når jeg er så dårlig.

Vikariatet løber til oktober. Så kan jeg enten blive forlænget eller søge stillingen. Har en god uddannelse så dette er kun et job til jeg finder noget andet. Så har intet at miste ved at fortælle det... Det eneste der irritere mig er at jeg intet fast job har når jeg er færdig med barsel, men det har jo intet med spørgsmålet at gøre:-)

Men ville i sige det eller ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

th

Sujan skriver:

Hej søde damer..

Jeg er kun 5+6 i dag, så er meget tidligt u graviditeten. Sagen er at jeg har rigtig meget kvalme. Er også meget træt. Arbejder som rengørings og kost assistent i et vikariat. Mine kollegaer og chef er rigtig søde. Spørgsmålet er, jeres mening om jeg skal fortælle det til min chef når jeg er så dårlig.

Vikariatet løber til oktober. Så kan jeg enten blive forlænget eller søge stillingen. Har en god uddannelse så dette er kun et job til jeg finder noget andet. Så har intet at miste ved at fortælle det... Det eneste der irritere mig er at jeg intet fast job har når jeg er færdig med barsel, men det har jo intet med spørgsmålet at gøre:-)

jeg ville fortælle det.

fortalte det på mit arbejde allerede i uge 4+1, da der er nogen ting jeg ikke må lave når jeg er gravid.

endvidere synes jeg personligt at det er bedre at sige det, for hvis der skulle gå noget galt, så ved de hvorfor man er ked af det, samt hvis man har brug for nogen syge og fri dage.

håber du finder ud af det.

og mange gange tillykke

Anmeld

1. august 2011

Mettefpigen

Sujan skriver:

Hej søde damer..

Jeg ville også fortælle det... Også specielt når du allerede har det dårligt nu og når du heller ikk har noget at miste ved det...

Anmeld

1. august 2011

Sujan

Tak for jeres svar.. Overvejer det lidt endnu, men ender nok med ar fortælle det.. Er nok fordi jeg synes man ikke skal have særbehandling når man er gravid og graviditet er ikke en sygdom og alt det der... Men det var også inden jeg have oplevet kvalmen på egen krop

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Ja jeg ville også bare fortælle det... også bare så de er klar over hvorfor du måske ikke er helt på toppen...

Anmeld

1. august 2011

Madam Blå

Jeg ville sige det. Som andre skriver, selv hvis nu der skulle ske noget, så ved de andre hvorfor man er trist, eller har en bedre forståelse for at man er dødtræt og kaster op hele tiden.

Og nej, en graviditet er ikke en sygdom - men det kan det udvikle sig til. Se bare hvor mange er sygemeldt med graviditetsgener.. Så heller sige det, og eventuelt undgå tunge løft, og dårlige stillinger for dit bækken Synes jeg

Og tillykke med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.