30+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. august 2011

NinaNymannMadsen

igår ramte jeg så 30+0 det vil sige 10 uger til terminen. og kan virkelig efterhånden godt bare mærke at det er mere og mere besværet med den mave. men hold op hvor er det dejligt. hun rumstere godt rundt der inde.

kan ikke længere gå længere ture for så får jeg rigtig ondt, og om aftenen for det meste har jeg meget ondt i den ene balde og læn men sådan er det jo bare.

her er der så nogen billeder taget igår, fik dem bare ikk overført og lagt her ind igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

NinaNymannMadsen

den røg godt nok hurtig væk igen.

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

NNM skriver:

igår ramte jeg så 30+0 det vil sige 10 uger til terminen. og kan virkelig efterhånden godt bare mærke at det er mere og mere besværet med den mave. men hold op hvor er det dejligt. hun rumstere godt rundt der inde.

kan ikke længere gå længere ture for så får jeg rigtig ondt, og om aftenen for det meste har jeg meget ondt i den ene balde og læn men sådan er det jo bare.

her er der så nogen billeder taget igår, fik dem bare ikk overført og lagt her ind igår.

Hvor er den stor og flot

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Hvor er den stor og flot

mange tak. den er godt nok også ved at være tung.

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

prøver lige at oppe den en gang til. fik nu et dejligt svar men det ikk mange der har kikket eller svaret.

kan godt mærke efterhånden at hun er ved at være en stor pige inde i maven. hele dagen idag har jeg haft ondt når jeg skulle bukke mig eller i det hele taget lave noget så det har ikk været sjovt.

Anmeld

1. august 2011

Sof

Sikke en fin mave 

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

Sof skriver:

Sikke en fin mave 

mange tak.

Anmeld

1. august 2011

FrkLarsen

NNM skriver:

Smuk mave! 

Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og hold af op hvor er tiden gået stærkt!! 

Anmeld

1. august 2011

NinaNymannMadsen

FrkLarsen skriver:

Smuk mave! 

Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og hold af op hvor er tiden gået stærkt!! 

mange tak.
ja tiden er bare fløget afsted. men det gør mig nu ikk noget så føltes vente tiden ikk så lang.

Anmeld

1. august 2011

FrkLarsen

NNM skriver:

mange tak.
ja tiden er bare fløget afsted. men det gør mig nu ikk noget så føltes vente tiden ikk så lang.

SO TRUE! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.