Den kommende far skriver:
Øv. Aldrig sjovt at skulle opgive sine drømme. jeg arbejder på et opholdssted for handicappede børn og det er rigtig godt hvis du skulle overveje at arbejde med handicappede.
Havde mange ofrbehold da jeg startede med de blev gjort til skamme.. det er rigtig fedt arbejde
MVH
Den kommende far
http://babydutten.blogspot.com/
Jeg overvejer også kraftigt , om ikke jeg skulle søge sådan et sted som 2. praktik.... Kan jo ikke sige at jeg ikke kan lide det, før jeg har prøvet. Har også lidt fordomme tilbage. Havde mange inden min studiegruppe og jeg besøgte et sted med folk med nedsat fysisk og psykisk funltionsevne... Jeg var noget mere tolerant end, jeg havde forventet. Havde lige sagt til hende, vi interviewede, at jeg havde det lidt dårligt med dem, og så kom en af beboerne ind til os. Hun stod bare og kiggede på mig, blev ved, og jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre, så tog hendes hånd og hilste på hende. Slap ikke hånden men aede den, og efter et par minutter trak hun i mig, og jeg skulle se hendes værelse... Sjov oplevelse, for det gik jo ret godt, og da vi kom tilbage til min gruppe, sagde hende vi interviewede også til mig, at det havde jeg da helt styr på.
Så det var rart at få flyttet på fordommene
Anmeld