Hvad er jeres erfaring med kili seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

LISBETH:-)

Havde den i 1 måned da hun var omkring 2 år men vores datter faldt hver gang hun skulle ud og ind af den, så vi solgte den igen. Dejlig seng, men synes kanten de skal kravle ud over når de selv skal ud og ind, er alt alt for høj og der er også langt ned til gulvet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Den kommende far

lisbeth2910 skriver:

Havde den i 1 måned da hun var omkring 2 år men vores datter faldt hver gang hun skulle ud og ind af den, så vi solgte den igen. Dejlig seng, men synes kanten de skal kravle ud over når de selv skal ud og ind, er alt alt for høj og der er også langt ned til gulvet. 

kan høre det er et generelt problem hvad købte i så istedet?

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

31. juli 2011

Den kommende far skriver:

kan høre det er et generelt problem hvad købte i så istedet?

MVH

Den kommende far

Vi købte den jo først da hun var 2 år så hun havde haft en alm tremmeseng inden og så en emil junior seng fra Ilva bagefter. De 2 senge sammenlagt blev samme pris som kili sengen.

Et andet minus ved kilisengen er at der kun findes 1 bestemt madres til den da den har helt specielle mål så man skal betale ret meget for den.

Anmeld

31. juli 2011

Den kommende far

lisbeth2910 skriver:

Vi købte den jo først da hun var 2 år så hun havde haft en alm tremmeseng inden og så en emil junior seng fra Ilva bagefter. De 2 senge sammenlagt blev samme pris som kili sengen.

Et andet minus ved kilisengen er at der kun findes 1 bestemt madres til den da den har helt specielle mål så man skal betale ret meget for den.

ja det har jeg godt set min kæreste er bare helt forelsket i den

MVH

Den kommende far

Anmeld

1. august 2011

lhn89

SpunkenJo skriver:

Alletiders køb (men fandens dyr!!! 5000 + madras)

Men vi er simpelthen bare så glade for den.

Vi har den i sort til vores dreng, og har siden 16 mdr haft den ene side pillet af. Den er så fin

Den kan bruges indtil de er 6-7 år

Det er vel ikke sådan at du har et billede af den  

(Der hvor der plexiglasset sidder?) Jeg synes nemlig også at den er super fed! Er bare ikke sikker på, hvordan det ser ud med plexiglasset. Jeg har nemlig ikke kunne finde billeder af endestykkerne på nettet 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. august 2011

Den kommende far skriver:

ja det har jeg godt set min kæreste er bare helt forelsket i den

MVH

Den kommende far

Det kan jeg godt forstå - det er jeg også!

Den orginale juno seng er lettere og komme ud og ind af. Min datter havde ihvertfald ingen problemer med min venindes. Så måske det kunne være løsningen:-)

God senge jagt!

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

lhn89 skriver:

Det er vel ikke sådan at du har et billede af den  

(Der hvor der plexiglasset sidder?) Jeg synes nemlig også at den er super fed! Er bare ikke sikker på, hvordan det ser ud med plexiglasset. Jeg har nemlig ikke kunne finde billeder af endestykkerne på nettet 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Man klan stort ser ikke se det. Det sidder på undersiden, sådan at baby/barn ikke kan få noget i klemme indefra sengen.

Der er ikke plexiglas på de store sidestykker, men kun på endestykkerne.

Jeg har ikke loge tid til at tage billeder mm. Netop nu, men kigger på det senere. Evt. Mind mig om det.....

Anmeld

1. august 2011

SpunkenJo

lisbeth2910 skriver:

Det er både en fordel og en ulempe. Men tror at, hvis de har været vant til kanten fra starten af, er det en fordel

Men enig i det der med den dyre madras!!! Men ved at man i skumhuset i Århus kan få den billigere så er det bare ikke den "originale", men ved fra veninder, at den er helt perfekt

Anmeld

1. august 2011

Den kommende far

lisbeth2910 skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er jeg også!

Den orginale juno seng er lettere og komme ud og ind af. Min datter havde ihvertfald ingen problemer med min venindes. Så måske det kunne være løsningen:-)

God senge jagt!

det må vi prøve at se på

MVH

Den kommende far

Anmeld

1. august 2011

lhn89

SpunkenJo skriver:

Man klan stort ser ikke se det. Det sidder på undersiden, sådan at baby/barn ikke kan få noget i klemme indefra sengen.

Der er ikke plexiglas på de store sidestykker, men kun på endestykkerne.

Jeg har ikke loge tid til at tage billeder mm. Netop nu, men kigger på det senere. Evt. Mind mig om det.....

Okay, jeg var nemlig meget i tvivl om hvor tydeligt det var  Men hvis du får tid, så vil det være super at se et billede 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.