kan jeg få lidt mere hjælp? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

mika.F

under min mave er det lige som om der er et stykke at den der hænger ned, og det er sådan fast det stykke der hænger, det føles virkelig underligt og det er blevet værre i takt med at jeg har fået smerter i maven..jeg har uploadet billeder som jeg håber kan hjælpe lidt med at give forståelse for hva jeg mener..

er der nogen der har oplevet det før eller ved hva det kan være/hvordan jeg skal reagere....

det gør mig lidt nervøs, jeg er første gangs gravid og nem at gøre nervøs.. :/

håber der sidder nogen der kan hjælpe mig..

//MIKA-36+6<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Maalene

Uhh, ved desværre ikke hvad det er, men kan det evt. være babys bagdel, eller noget andet af babyen, det kunne godt ligne sådan noget

Men hvis der ikke er andre herinde, som kan hjælpe dig, så ville jeg helt sikkert ringe til FG...

Håber du holder os opdateret

Anmeld

31. juli 2011

Nessie

Jeg har godt nok heller ingen idé om hvad det kan være.

Kan det være baby der ligger lidt "sjovt"

Hvis du bliver ved at have smerter i maven og er utryg, så synes jeg bare du skal ringe til FG med det samme

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Gætter også på babys numse.

Anmeld

31. juli 2011

Aagaard

Hvis det gør mere og mere ondt, så syntes jeg du skal tage og ringe til FG.
Hellere een gang for meget end een gang for lidt!

Held og lykke

Line

Anmeld

1. august 2011

mika.F

nårh, lille update herfra..

endte med at tage ud på aoma og blive tjekket, de mente at det var underhuden der var blevet slap grundet det store pres, så det var jo fint nok..  fik lige kørt en kurve og det så alletiders ud.. dog har jeg fået besked på at tage den lidt mere med ro, for der var da ikk nogen derude der var i tvivl om at jeg havde smerter...

så ja, det var jo super, men jeez hvor var jeg nervøs da jeg fik afvide derude fra at de gerne lige ville have mig ind til tjek, normalt kan de jo forklare tingene over telefonen, men den her gang syntes de at det lød lidt for underligt! o.O

men ja, tak til jer der skrev herinde, os selvom det ikk kunne være numsen, han står allerede fast, sååå, lad os håbe han snart melder sin ankomst.. ^^ for jeg kan altså snart ikk vente længere!

//MIKA-37+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.