Smerter i uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Camilla Jensen

Hej de Damer

Jeg har lige et spørgsmål ang graviditet. Jeg er idag i uge 6 og har mange smerter i underlivet. Det er ikke hele tiden men det kommer i bølger. Jeg er blevet insemineret og har fået af vide at der er stor chance for mere end 1 barn. Vil høre om man har mulighed for at ringe til lægen og bede om en ekstra scanning allerede i uge 6. Jeg skal først til læge d. 31 August og syntes der er lang tid til. Nogen der ved hvordan man skal forholde sig til dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kris89

Du kan da altid ringe til lægen og høre ad... Men smerter er jo "normalt" ved en graviditet, så længe der ikke er blod samtidig tror jeg ikke en ekstra scanning kommer på tale, men man ved jo aldrig

Det koster ikke at høre lægen ad du kan højst få et nej

Anmeld

31. juli 2011

Frøken J.

Camilla Jensen skriver:

Hej de Damer

Jeg har lige et spørgsmål ang graviditet. Jeg er idag i uge 6 og har mange smerter i underlivet. Det er ikke hele tiden men det kommer i bølger. Jeg er blevet insemineret og har fået af vide at der er stor chance for mere end 1 barn. Vil høre om man har mulighed for at ringe til lægen og bede om en ekstra scanning allerede i uge 6. Jeg skal først til læge d. 31 August og syntes der er lang tid til. Nogen der ved hvordan man skal forholde sig til dette?

Tænker det lyder meget som ligamentsmerter Jeg havde også ekstreme smerter deromkring.

Hvad angår scanning, ville jeg vente til jeg var i hvert fald 7+ for at være sikker på at kunne se hjerteblink Ved ikke om du kan få en henvisning til en gratis scanning, når der ikke umiddelbart er noget galt, men ellers kan du jo købe dig til en via en privatklinik

Tillykke med graviditeten, forresten!

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Camilla Jensen skriver:

Hej de Damer

Har du kontaktet din klinik med din mistanke?

Der er en herinde der i slutningen af maj fødte trillinger, hun blev insimineret og ja, man har oftes RIGTIG mange ligamentsmerter når man venter mere end en.

Anmeld

31. juli 2011

Camilla Jensen

Nej jeg har ikke kontaktet klinikken. Men tror jeg vil tage fat på dem i morgen og høre hvordan man skal forholde sig til det Om man skal vente til August eller om man har andre muligheder.

Mange tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.