13+3 med ønskebarnet <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

DenLykkelige

Witt skriver:

Kan se vi har termin samme dag ! .

31.01.2012  - jeg venter også bare på min rigtig kan se en flot gravid mave og ikke bare sådan noget der ligner man har spist for meget ! :p . hihihi,

Glæder mig også bare så meget til ikke bare at se tyk ud

Hvor skal du føde henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Witt

DenLykkelige skriver:

Glæder mig også bare så meget til ikke bare at se tyk ud

Hvor skal du føde henne?

Men er du 13+3 ? underligt, jeg er 13+6 i dag ..

Hmm ved jeg ikke helt endnu, Jeg er nemlig fra Færøerne og min kæreste er fra Dk.

Vi bor sammen i DK . Men nu går jeg jo hele min gravidetet her i Dk, så min fam får jo ikke oplevet noget a den eller den tykke mave. SÅ vi rigtig gerne føde deroppe. Det har vi snakket om, men er ikke blevet enige endnu ..

Men ja, enter på Færøerne eller på Holstebro syghus

Anmeld

1. august 2011

DenLykkelige

Witt skriver:

Men er du 13+3 ? underligt, jeg er 13+6 i dag ..

Hmm ved jeg ikke helt endnu, Jeg er nemlig fra Færøerne og min kæreste er fra Dk.

Vi bor sammen i DK . Men nu går jeg jo hele min gravidetet her i Dk, så min fam får jo ikke oplevet noget a den eller den tykke mave. SÅ vi rigtig gerne føde deroppe. Det har vi snakket om, men er ikke blevet enige endnu ..

Men ja, enter på Færøerne eller på Holstebro syghus

Jeg er også 13+6 idag Billedet var bare fra 13+3

Okey, ja jeg kan godt se du gerne vil have din familie med til at opleve dig gravid

I må jo se om i kan finde en god løsning

Anmeld

1. august 2011

Witt

DenLykkelige skriver:

Jeg er også 13+6 idag Billedet var bare fra 13+3

Okey, ja jeg kan godt se du gerne vil have din familie med til at opleve dig gravid

I må jo se om i kan finde en god løsning

Hihi ups, ja kunne heller ikke lige få det til at passe ! :p .

Jaa, men hvis de ikke kan det, så må det jo blive fødsel på øerne, noget for noget ! :p ..

Jaa, ikke andet for .

Hvor skal du føde henne ?

Anmeld

1. august 2011

DenLykkelige

Witt skriver:

Hihi ups, ja kunne heller ikke lige få det til at passe ! :p .

Jaa, men hvis de ikke kan det, så må det jo blive fødsel på øerne, noget for noget ! :p ..

Jaa, ikke andet for .

Hvor skal du føde henne ?

Jeg skal føde på Næstved sygehus Meget centralt for min familie nemlig, selvom jeg faktisk burde tage på slagelse sygehus det er tættere på

Jaah.. Noget for noget!!

Anmeld

1. august 2011

Witt

DenLykkelige skriver:

Jeg skal føde på Næstved sygehus Meget centralt for min familie nemlig, selvom jeg faktisk burde tage på slagelse sygehus det er tættere på

Jaah.. Noget for noget!!

Heh, men det betyder jo også meget at have familien tæt på .

Nu er jeg så heldig at have svigerfamilie lige ved hånden og de støtter rigtig meget hvis man hgar brug for det .

Så det er også rart, men regner med at han går med til fødsel på øerne. Da vi har snakket om det og har forklaret at de ikke kommer til at opleve noget nu og meget lidt når barnet er født fordi vi bor jo i DK.

Så vil gerne føde og holde dåben der. Sys ikke det er for meget at be om !

Anmeld

1. august 2011

DenLykkelige

Witt skriver:

Heh, men det betyder jo også meget at have familien tæt på .

Nu er jeg så heldig at have svigerfamilie lige ved hånden og de støtter rigtig meget hvis man hgar brug for det .

Så det er også rart, men regner med at han går med til fødsel på øerne. Da vi har snakket om det og har forklaret at de ikke kommer til at opleve noget nu og meget lidt når barnet er født fordi vi bor jo i DK.

Så vil gerne føde og holde dåben der. Sys ikke det er for meget at be om !

Nej jeg synes bestemt heller ikke det er for meget at forlange

Anmeld

14. august 2011

Dania

Hey og tillykke til jer Jeg er også gravid og ca. 10 uger henne så det er lidt hemmeligt endnu

Jeg kommer selv fra Færøerne og har en dansk kæreste som jeg bor sammen med i DK. Jeg har også haft den tanke at jeg godt kunne tænke mig at føde på Færøerne, men er det så nemt at få lov til det ? Blev rigtig glad da jeg så dit indlæg og en som har det på samme måde

Anmeld

14. august 2011

DenLykkelige

Dania skriver:

Hey og tillykke til jer Jeg er også gravid og ca. 10 uger henne så det er lidt hemmeligt endnu

Jeg kommer selv fra Færøerne og har en dansk kæreste som jeg bor sammen med i DK. Jeg har også haft den tanke at jeg godt kunne tænke mig at føde på Færøerne, men er det så nemt at få lov til det ? Blev rigtig glad da jeg så dit indlæg og en som har det på samme måde

Tror du skal skrive privat til brugeren " Witt " .. Da det er hende der har noget med færøerne at gøre

Men tillykke med graviditeten  Håber alt godt for jer og det lille spir

Anmeld

14. august 2011

banditten2011

DenLykkelige skriver:

Nu begynder man at kunne se det

13+3 med vores ønskebaby

Fin lille babyhule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.