min dejlige søn <3 blev født d. 17/07

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

princessnanna

så kom min søn til verden d. 17/07 efter en hård fødsel , efter en time med presseveer hvor der ingen pauser var imellem fandt de ud af han lå for skævt med hovedet til at jeg kunne føde ham selv , så min lille guldklump blevtaget med sugekop. Han er simpelthen så super nem og er altid så tilfreds så det er bare perfekt. Er så stolt af ham , og han er bare så dygtig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

tillykke med ham. hvor ser han sød ud

Anmeld

31. juli 2011

maria87

hold op hvor er han bare så sød og fin..... stort tillykke med ham

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

princessnanna skriver:

så kom min søn til verden d. 17/07 efter en hård fødsel , efter en time med presseveer hvor der ingen pauser var imellem fandt de ud af han lå for skævt med hovedet til at jeg kunne føde ham selv , så min lille guldklump blevtaget med sugekop. Han er simpelthen så super nem og er altid så tilfreds så det er bare perfekt. Er så stolt af ham , og han er bare så dygtig. 

Tillykke med din smukke dreng!  

Anmeld

31. juli 2011

babymus77

Stort tillykke med bettemanden herfra

Anmeld

31. juli 2011

Janni.

Tillykke med ham. Han er så fin 

Anmeld

31. juli 2011

lassemor07

Stort tillykke med ham :-D hvor er han fin :-)

Anmeld

31. juli 2011

Dansker I Holland

Tillykke med ham Hvor er han dog lækker

Anmeld

31. juli 2011

Happiness

princessnanna skriver:

Århhh... Så¨kær!!!

Anmeld

31. juli 2011

1000Ben

Mange gange tillykke med ham. Min søn blev også taget med sugekop, det gør ondt langt inde i hjertet. Dejligt, at han er så nem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.