Jeg er ved at være SÅ træt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja for du har sikkert taget snakken med ham, men har du sagt du snart ikke gider lege hans mor og hvis han ikke snart kan tage sig lidt af de daglige ´pligter så ender det med i ikke er samen mere?

måske ikke direkte, men når jeg kommer med hentydninger og kommentarer ryster han bare på hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

måske ikke direkte, men når jeg kommer med hentydninger og kommentarer ryster han bare på hovedet.

når jeres barn er kommet i seng syntes jeg helt klar i skal sætte jer ned slukke alt omkring jer og få snakket om hvordan du har det og føler i dette forhold, for du elsker ham jo og der for skal det jo også redes ....

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

Kan Palle heller ikke, men sådan er det bare, og jeg har lært og leve med det, for på andre punkter er han bare den allerdejligste!

Det er dejligt han er god på andre punkter

Min kæreste kan også være kærlig og han er god til at lege og underholde vores søn "når han har tid" ellers tror jeg han er mere kæreste med x-boksen end mig nogle gange.

Anmeld

31. juli 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

Jeg er ked af det, men har lige brug for noget luft.

Min kæreste og jeg har været sammen i 10 år, og har fået den dejligste søn som lige er blevet 1 år.

Det jeg så er rigtig træt af er, at min kæreste er mere optaget af at spille computer og x-box og se serier end at gøre noget her hjemme.

Det er mig der ordner vasketøj, rydder op, gør rent, tager mig af vores søn. Det er mig der tager beslutningerne og ordner alt. Det eneste han gør er at tømme opvaskemaskinen... og sætte det beskidte i nej nej det kan han ikke. Skifte en tisseble en gang imellem det kan han også godt.

Ingen støtte har jeg fra ham, det er så frustrerende. Vi skændes ret tit, da jeg bliver bossy og skælder ud når jeg beder ham om noget og man får bare et ligeglad svar.

i dag får vi en af hans venner på besøg, og igen var det mig der lige gjorde badeværelset rent og ryddede op der inde hvor han skal sove, selvom jeg har sagt at det skulle gøres inden søndag. Ligeglad er han... Jeg synes det er pinligt at få besøg i et rodet eller beskidt hjem. Jeg orker virkelig ikke at det er mig der skal gøre det hele. og ikke nok med det, så kan han sagtens brokke sig over det. Jeg siger han skal være velkommen til at gøre noget, men intet sker der og så må jeg gøre det selv

Jeg er simpelthen ved at få nok af x-box og ligegyldighed. Det er mig der står op med vores søn, det er sørme ogå mig der putter ham, giver ham mad, skifter ham... ja alt.

Jeg er bare argh

og har sagt det flere gange og stadig sker der intet.

undskyld mit udbrud, men havde brug for det.

Min eks og jeg var igennem det samme .. dog uden den del med børn .. Men jeg begyndte at lade tingene stå og kun vaske mit tøj .. så en dag han skulle til en familie føzdag var jeg sq den eneste der havde rent tøj .. Så han måtte hjem til hans mor og finde noget af hans det gamle .. og siden den dag lærte han sq at bruge vaskemaskinen , støvsugeren og opvaskemaskinen

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

når jeres barn er kommet i seng syntes jeg helt klar i skal sætte jer ned slukke alt omkring jer og få snakket om hvordan du har det og føler i dette forhold, for du elsker ham jo og der for skal det jo også redes ....

Har jeg prøvet før, men må prøve igen... han er bare ikke god til at snakke om følelser... og kan ikke rigtig forstå når jeg er ked af det... f.eks blev jeg ked af at jeg ikke fik brev om uddannelse i går, men det var han uforstående overfor, han ville have jeg skulle sige pyt og slappe af istedet.

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Min eks og jeg var igennem det samme .. dog uden den del med børn .. Men jeg begyndte at lade tingene stå og kun vaske mit tøj .. så en dag han skulle til en familie føzdag var jeg sq den eneste der havde rent tøj .. Så han måtte hjem til hans mor og finde noget af hans det gamle .. og siden den dag lærte han sq at bruge vaskemaskinen , støvsugeren og opvaskemaskinen

hehe så kunne han lære det... håber det er det kick min skal have.

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Har jeg prøvet før, men må prøve igen... han er bare ikke god til at snakke om følelser... og kan ikke rigtig forstå når jeg er ked af det... f.eks blev jeg ked af at jeg ikke fik brev om uddannelse i går, men det var han uforstående overfor, han ville have jeg skulle sige pyt og slappe af istedet.

Jeg forstår dig godt det er ikke pyt det er en kæmpe ting som betyder meget men tror du skal snakke til ham og få ham til at holde sin mund og når du er færdig så få ham til at svare... for giv det en chance og fortæl at du har på hjertet....

Anmeld

31. juli 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

hehe så kunne han lære det... håber det er det kick min skal have.

Nemlig .. Han fattede det virkelig ikk på andre måder .. jamen så var der kun den hårde tilbage ..

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg forstår dig godt det er ikke pyt det er en kæmpe ting som betyder meget men tror du skal snakke til ham og få ham til at holde sin mund og når du er færdig så få ham til at svare... for giv det en chance og fortæl at du har på hjertet....

Det må jeg gøre... men det bliver ikke før om et par dage, så er han ven taget hjem igen.

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Det må jeg gøre... men det bliver ikke før om et par dage, så er han ven taget hjem igen.

God ide håber du lige du skriver en opdatering og hvis jeg ikke ser det så prik lige til mig igennem denne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.