Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hva er nyprisen på den med vand?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
50 kr billed 10, den med boldene
Tvillingemor90 skriver: skal vi sige 80 inkl - bliver nød til lige at presse den lidt for at forsvare overfor mig selv at jeg bruger penge jeg ikke har hehe
skal vi sige 80 inkl - bliver nød til lige at presse den lidt for at forsvare overfor mig selv at jeg bruger penge jeg ikke har hehe
Så oki ....Skriver du lige en privat besked til mig så med adressen osv også sender jeg mit reg nr og konto nr.Så sender jeg den så snart jeg har pengen og skriver tilbage til dig herind de er komme også sender jeg den til dig med det samme.
Henriette
NN skriver: Hva er nyprisen på den med vand?
60 kr uden pp.
Vi kan mødes på 60 kr den er helt ny lige købt den 20 juli men ikke nået for min søn. Den kan spiller musik + lyser når boldene ryger ned.
Billede 6+7+8 - hvad skal den koste!?
Klaver med musik og lys + man kan gå/køre med det 150 kr. fik den helt ny i dec/julegave.
Portoen er 80 kr med omdeligen eller 65 kr uden.
Henriette1976 skriver: Vi kan mødes på 60 kr den er helt ny lige købt den 20 juli men ikke nået for min søn. Den kan spiller musik + lyser når boldene ryger ned. Henriette
hmmm
okay, kan den sendes, og hvad koster det, hvis det ved det?
kimfrit skriver: hmmm okay, kan den sendes, og hvad koster det, hvis det ved det?
ååå lige den der hved jeg endelig ikke.Men jeg kan undersøge det i morgen på posthus skal derned med en pakke hvis det er.Så kan jeg lige skrive til dig når jeg kommer hjem.Jeg hved ikke om man kan sende den som stort brev nemlig.
Henriette1976 skriver: ååå lige den der hved jeg endelig ikke.Men jeg kan undersøge det i morgen på posthus skal derned med en pakke hvis det er.Så kan jeg lige skrive til dig når jeg kommer hjem.Jeg hved ikke om man kan sende den som stort brev nemlig. Henriette
Helt iorden, vil du ikek sende mig enprivat besked, når du ved besked?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128