Basson barnevogn liggemål købt den 20 juli 2006

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
876 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

H+S Skjolgborg.

Nu sælger jeg min barnevogn fra min datter af den har fået 4 nye dæk i jan i år og kørt nogle gang med den ind til maj i år.

Den er meget fin som gæstebarnevogn,altan eller ligne. Den køre godt + den er let  og den er nem af slå sammen og putte i bilen. Der er et sæt sengetøj med + dejlig hjemmeklippe tyk madrasse som min svigermor til min datter lave til den af en topmadras + varkurv den skal lige have et på strips så den sidder helt faste.+  den har et lille knæk men det kan svejse sammen hvis det er.

Bunder er super fin igen vandskader eller fugt på vogne overhovede.Den har få lidt små kakao  plætter men ikke vildt meget.En lille klud med lidt klor på så er det væk igen.

Her er nogle billdeder af den og tingen.Alt er ny vaske ind og ude + sengtøje.Der er også overdækker til jeg er bare hved af tør den billede kommer senere.

Pris kom med et bud den skal bare væk den fylder.'

Tænker selv ca 500 kr med ting med til den.

Mvh Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

H+S Skjolgborg.

Henriette1976 skriver:

Nu sælger jeg min barnevogn fra min datter af den har fået 4 nye dæk i jan i år og kørt nogle gang med den ind til maj i år.

Den er meget fin som gæstebarnevogn,altan eller ligne. Den køre godt + den er let  og den er nem af slå sammen og putte i bilen. Der er et sæt sengetøj med + dejlig hjemmeklippe tyk madrasse som min svigermor til min datter lave til den af en topmadras + varkurv den skal lige have et på strips så den sidder helt faste.+  den har et lille knæk men det kan svejse sammen hvis det er.

Bunder er super fin igen vandskader eller fugt på vogne overhovede.Den har få lidt små kakao  plætter men ikke vildt meget.En lille klud med lidt klor på så er det væk igen.

Her er nogle billdeder af den og tingen.Alt er ny vaske ind og ude + sengtøje.Der er også overdækker til jeg er bare hved af tør den billede kommer senere.

Pris kom med et bud den skal bare væk den fylder.'

Tænker selv ca 500 kr med ting med til den.

Mvh Henriette

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.