Kagen flot og lige... Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Malonde1985

Nu har jeg jo holdt øje med alle jeres flotte kager! Og jeg tænker hvordan i får dem til at være lige ovenpå altså helt lige uden buler hvis i forstår hvad jeg mener :-). Når jeg bager bunde så kommer der jo top på "kagen" og jeg har prøvet at skære toppen/buen af, men det kan man ikke :-( jeg kan ikke :-(.Hjæææælp fra alle jer skønne kagetøser :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

roenlund

Malonde1985 skriver:

Nu har jeg jo holdt øje med alle jeres flotte kager! Og jeg tænker hvordan i får dem til at være lige ovenpå altså helt lige uden buler hvis i forstår hvad jeg mener :-). Når jeg bager bunde så kommer der jo top på "kagen" og jeg har prøvet at skære toppen/buen af, men det kan man ikke :-( jeg kan ikke :-(.Hjæææælp fra alle jer skønne kagetøser :-)

et trix er at vende bundene på hovedet, så du har den flade side op

Anmeld

31. juli 2011

Thalia

Hvis det er en lagkage så samler jeg den altid i en springform og lader den trække deri natten over. Så vender jeg bunden i vejret på den før jeg pynter den, og så er der knivskarpe sider og kanter.

Anmeld

31. juli 2011

Nettemor

enig i det med at få den lige: saml den i en springbund.

mht at undgå luft bobler og buler i den så fondanten bliver pæn og glat: man kan købe en smoother som hjælper med at gøre det glat og fint..

Anmeld

31. juli 2011

Malonde1985

Wee tak for jeres svar  skal nemlig lave en kage til vores lille sommerfest her i gården, på tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.