2 gangs gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

mor-til-en-dejlig-baby

til jer der har født og planlægger nr 2 barn.. hvornår har i fået nr 2 barn?  & var jeres graviditet ens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Mira0911

Jeg venter nr. 2 her til september... Og begge mine graviditeter er total ens.... 

Anmeld

31. juli 2011

Millesmammi

den-lykkeligste skriver:

til jer der har født og planlægger nr 2 barn.. hvornår har i fået nr 2 barn?  & var jeres graviditet ens?

Jeg blev gravid med nummer to, i samme månede som min datter fyldte 1 år :-) vi havde prøvet fra vores datter var 6 mrd. Nu venter vi en dreng til december, og så bliver vores pige 2 år, 3 mrd efter :-) Den her gang har jeg haft ømme bryster og enorm meget kvalme - det havde jeg ikke første gang :-) ellers så har gravidtiteten været det samme som sidst indtil videre, men det kan jo nå at ændre sig :>

Anmeld

31. juli 2011

tinasmor

Jeg har lige født nr 2. Den ældste er 3,3 år. De har været helt ens de to graviditeter.

Anmeld

31. juli 2011

Dansker i England

Jeg er gravid 13+0 med min nummer to - min datter fylder to i september, og mine graviditeter har været vidt forskellige. Med min datter havde jeg overhovedet ingen gener før til efter uge 20 eller så mens jeg nu har haft det rigtigt dårligt nogle dage og har haft alt, man kan få i en graviditet.

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

mine graviditeter var også næsten ens.. tog dog ikke så meget på 2 gang som første gang, men havde derimod mange flere smerter pga bækkenløsning 2 gang.

Der er 2å8m mellem mine.

Anmeld

31. juli 2011

Morbille

den-lykkeligste skriver:

Hej da vores datter var 1 år og 6 mnd, smed jeg mine p-piller og der er gået præcis 9 mnd begge gange fra jeg har smidt mine p-piller til jeg er blevet gravid.

Har termin 2 mnd før hun fylder 3, og syntes det er et pefekt tidspunkt, hun snakker meget om hendes kommende lillebror, og finder ting til ham og siger han skal komme ud til hende.

Denne her graviditet har været 100 gange mere hård ind den første, havde ømme bryster en uge efter jeg er blevet gravid, havde kvalme i 4 mnd, og har fået mega meget bækkenløsning, og syntes maven har været mere tung, og presset rigtigt meget ned af, næsten fra starten.

Første gang, havde jeg ikke ømme bryster, havde kvalme i 3 mnd, havde lidt ondt i ryggen med ikke noget vildt, og ingen bækkeløsning.

Anmeld

31. juli 2011

bobbles

den-lykkeligste skriver:

jeg skal føde om ca 9 uger, og denne her gang har været 50 gange mere slem end første gang hvor jeg intet fejlede. når jeg skal føde er min datter 4 år og 7 måneder

Anmeld

31. juli 2011

GitteC78

Jeg har en dreng på 10½ mdr. og venter nr. 2. Jeg er lige nu i uge 10 og har termin 1 marts 2012. Der bliver ca 17 mdr. mellem dem...

Første gang havde jeg ømme bryster i starten og havde meget kvalme i flere uger. Denne gang har jeg ikke ømme bryster og kun en smule kvalme.

Anmeld

31. juli 2011

Isabeau

Jeg er gravid nu med mit 2. barn, termin den 2. dec., og mine 2 graviditeter har ikke været helt ens.

Denne gang har jeg ikke taget så meget på, og jeg døjer rigtig meget med plukveer.

Min datter blir 2 år d. 21. sep. Skal ha´ en pige mere  Så der blir´ 2 år og 3 mdr. imellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.