Korset efter graviditet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

lukasmor

fønix skriver:

Har du brugt det? Og brugte du en speciel?

Ja det gjorde jeg og kunne hurtigt se en forskel.. min svigermors mor brugte det også gennem 2 graviditeter og man kunne intet se på hende før hendes 3 graviditet hvor hun ikke brugte korset troede også bare det var en skrøne men den er god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

fønix

Lukasmor skriver:

Ja det gjorde jeg og kunne hurtigt se en forskel.. min svigermors mor brugte det også gennem 2 graviditeter og man kunne intet se på hende før hendes 3 graviditet hvor hun ikke brugte korset troede også bare det var en skrøne men den er god nok

Så skal jeg helt sikkert prøve det! så er det i hvert fald forsøgt 

Brugte du bare et helt alm?

Anmeld

31. juli 2011

Dinna88

fønix skriver:

Så er det nok det min veninde mente med korset Det vil jeg da lige se efter og tak for svar

Det var det nok Jeg har set dem virke, virkelig effektivt!

Anmeld

31. juli 2011

Molly8

Dinna88 skriver:

Det var det nok Jeg har set dem virke, virkelig effektivt!

Husker, der for måske et års tid siden var en fødselsberetning herinde fra Sydamerika, tror jeg. Der brugte de korset. Det er snart ½ år siden jeg fødte, så det er nok for sent for mig

Kh Molly

Anmeld

31. juli 2011

Dinna88

Molly8 skriver:

Husker, der for måske et års tid siden var en fødselsberetning herinde fra Sydamerika, tror jeg. Der brugte de korset. Det er snart ½ år siden jeg fødte, så det er nok for sent for mig

Kh Molly

Jeg er ikke sikker på hvad du mener. Hm hm. Jeg snakker om de bukser/bluser/dragter man kan tage på under sit tøj som ligesom fordelen det ekstra man nu har, så det er jævnet ud. Selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser  Vejer man 200 kg bliver man ikke åleslank. Men er maven ikke helt som  man ønsker den efter man er blevet mor, så kan sådan en gøre underværker.

Anmeld

31. juli 2011

lukasmor

fønix skriver:

Så skal jeg helt sikkert prøve det! så er det i hvert fald forsøgt 

Brugte du bare et helt alm?

Brugte du stramt slankebælte til 99,- som jeg købte på nettet.. kan desværre ikke huske adressen

Anmeld

1. august 2011

fønix

Lukasmor skriver:

Brugte du stramt slankebælte til 99,- som jeg købte på nettet.. kan desværre ikke huske adressen

Jeg fandt et til 99kr så må jeg prøve det tak for hjælpen

Anmeld

1. august 2011

170811

fønix skriver:

Jeg fandt et til 99kr så må jeg prøve det tak for hjælpen

Må jeg spørge hvor du har fundet det?

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

jeg har ikke brugt noget og jeg har ingen løs hud... dog har jeg lidt mere fedt på maven fordi at jeg efter kejsersnittet har haft svært ved at træne mine mavemuskler og få forbrændt fedet... det sidder et dumt sted der er svært at få væk.. men jeg når jeg skal ud og have en kjole på bruger jeg sådan nogle stram ind bukser indenunder tøjet (totalt snyd i know) men de hjælper lige med at holde maven ind.. og dem kan man få i føtex bla. 

men jeg ved altså ikke noget om det med korsetter. det kan da være muligt at det hjælper lidt, men jeg tvivler på at det er rart at gå rundt med heletiden. 

Anmeld

1. august 2011

fønix

170811 skriver:

Må jeg spørge hvor du har fundet det?

Ja du må så www.luxstyle.com såKoster det 39 kr i porto men det er da billigt, jeg skulle gerne få mit i morgen, så kan jeg lige skrive om det er et godt et eller ikke er, hvis du gerne vil have sådan et?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.