10 uger til termin og er igang med at forberede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

NinaNymannMadsen

de verse ting der nu skal gøres klar.

er dog i tvivl om nogen ting.
det er mit andet barn og kom til at tænke på hvad skal man så ha med til hospitalet bliver jo sendt hjem efter 2-5 timer (står der på hjemmesiden hvertfald) hvis alt går som det skal. så det er vel ikk mange ting man skal ha med.
og må baby overhovedet side i auto stol når det kun er nogen timer gammelt. vi skal nemlig køres hjem fra hospitalet og aner ikk lige hvordan vi ellers skal få baby med hjem ud over i en autostol men må det overhovedet det?

og hvordan og hvorledes med taxa, da vi nok skal med taxa der ud og hjem igen. måske er vi heldige at kunne blive kørt at svigermor og hendes mand, det er alt efter hvad tid på dagen. og måske kan min far køre men de bor altså alligevel 20-25 min kørsel fra os af.

men vil gerne ha styr på alle de ting inden da jeg efterhånden mener det er ved at være tid til at ha styr på de små detaljer.

mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

slet ingen der kan svare på mine spørgsmål. eller bare nogen af dem?

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

Hmmm, jeg skal altså ikke kunne sige det præcist, men vil da bestemt mene at du sagtens kan transportere den lille ny hjem i autostol selvom hun kun er få timer gammel..hvordan skulle man ellers komme hjem fra hospitalet, medmindre man bor i gåafstand?

Det er vel heller ikke så længe hun skal sidde der...men kan godt forstå at du tænker over det! Jeg synes det var slemt nok at sætte vores pige på 2 dage i den da vi skulle hjem

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

Og mht til taxa, så kan de sagtens have autostolen med der...eller tænker du på om der mon er taxaer at få når det først går igang?

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

MetteS81 skriver:

Og mht til taxa, så kan de sagtens have autostolen med der...eller tænker du på om der mon er taxaer at få når det først går igang?

okay. ja nemlig. det er omkring 5 minutter fra hospitalet til os når man køre. vi boede nemlig i gåafstand da jeg fik min datter. men er flyttet siden.

ved der er plads til autostol. det var mere om de overhovedet vil dage en med når man er i fødsel eller hvad man skal sige.
det har ejg hørt om nogen steder at de nemlig godt kan nægte hvis det er.

Anmeld

31. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NNM skriver:

de verse ting der nu skal gøres klar.

er dog i tvivl om nogen ting.
det er mit andet barn og kom til at tænke på hvad skal man så ha med til hospitalet bliver jo sendt hjem efter 2-5 timer (står der på hjemmesiden hvertfald) hvis alt går som det skal. så det er vel ikk mange ting man skal ha med.
og må baby overhovedet side i auto stol når det kun er nogen timer gammelt. vi skal nemlig køres hjem fra hospitalet og aner ikk lige hvordan vi ellers skal få baby med hjem ud over i en autostol men må det overhovedet det?

og hvordan og hvorledes med taxa, da vi nok skal med taxa der ud og hjem igen. måske er vi heldige at kunne blive kørt at svigermor og hendes mand, det er alt efter hvad tid på dagen. og måske kan min far køre men de bor altså alligevel 20-25 min kørsel fra os af.

men vil gerne ha styr på alle de ting inden da jeg efterhånden mener det er ved at være tid til at ha styr på de små detaljer.

mange tak for hjælpen

Der er mange som har glæde af en lille madpakke til under selve fødslen. 

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der er mange som har glæde af en lille madpakke til under selve fødslen. 

det havde jeg også overvejet at pakke når det var.

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

NNM skriver:

okay. ja nemlig. det er omkring 5 minutter fra hospitalet til os når man køre. vi boede nemlig i gåafstand da jeg fik min datter. men er flyttet siden.

ved der er plads til autostol. det var mere om de overhovedet vil dage en med når man er i fødsel eller hvad man skal sige.
det har ejg hørt om nogen steder at de nemlig godt kan nægte hvis det er.

Puha, det er da strengt! Hvad skal man da ellers gøre hvis man nu ik har bil! Det er jo ik specielt fedt at tage bussen...

Anmeld

31. juli 2011

NinaNymannMadsen

MetteS81 skriver:

Puha, det er da strengt! Hvad skal man da ellers gøre hvis man nu ik har bil! Det er jo ik specielt fedt at tage bussen...

ja nemlig. men ved ikk om det er sådan mere. men håber da bare de gider. ellers må jeg jo håbe på at fødslen går i gang mens min svigermor og hendes mand ikk er på arbejde.

Anmeld

31. juli 2011

MetteS81

NNM skriver:

ja nemlig. men ved ikk om det er sådan mere. men håber da bare de gider. ellers må jeg jo håbe på at fødslen går i gang mens min svigermor og hendes mand ikk er på arbejde.

Ja, det krydser vi da lige fingre for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.