baby og elefant ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

mulle7430

her er 2 kager jeg har lavet i dag til 40 personer som bliver hentet her ligeom lidt når de er færdig i kirken synes  de er blevet lidt søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Muhmi

Meget fine

Anmeld

31. juli 2011

mulle7430

Muhmi skriver:

Meget fine

tak

Anmeld

7. august 2011

Nalle

Rigtig flotte kager mutti!

Anmeld

7. august 2011

MariaMus

Hvor er de fine

Hvordan får du bogstaverne så pæne? Jeg har samme udstikker, men synes virkeligt at det er svært at stikke dem ud. Brugte mmf og maizena, men maizenaen sad fast på bogstaverne og kom med over på kagen?? Jeg rullede hele overlaget til min sidste kage ud i flormelis for at undgå maizena-pletterne der...

Anmeld

7. august 2011

mulle7430

Nalle skriver:

Rigtig flotte kager mutti!

tak min skat

Anmeld

7. august 2011

Nalle

MariaMus skriver:

Hvor er de fine

Hvordan får du bogstaverne så pæne? Jeg har samme udstikker, men synes virkeligt at det er svært at stikke dem ud. Brugte mmf og maizena, men maizenaen sad fast på bogstaverne og kom med over på kagen?? Jeg rullede hele overlaget til min sidste kage ud i flormelis for at undgå maizena-pletterne der...

Hun banker dem ud, hehe

Anmeld

7. august 2011

mulle7430

MariaMus skriver:

Hvor er de fine

tak  jeg bruger flormelis  og en lille smule på dejen hvor jeg skal trykke den ud ellers hænger det også fast for mig og det gør de også vis dejen er meget blød  

Anmeld

7. august 2011

MariaMus

Så må jeg snart bage igen, og få de bogstaver perfekte. Har rigtig meget lyst til at bage hele tiden, men går ikke når jeg er min sunde livsstilsfase

Anmeld

7. august 2011

mulle7430

MariaMus skriver:

Så må jeg snart bage igen, og få de bogstaver perfekte. Har rigtig meget lyst til at bage hele tiden, men går ikke når jeg er min sunde livsstilsfase

smiler så må du bage til manden  smiler kender det godt herhjemme men børne vil rigtig gerne have det så engang imellem laver jeg en eller vis folk bestiller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.