nogen der ved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Sille

hvor meget ferie man opsparer i sin barsel?? Jeg går med tanker om at skifte job og derfor skal jeg have feriekort i stedet for betalt ferie...
Jeg arbejder i det offentlige..
-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Anja

Jeg mener da helt bestemt at jeg optjener fuld ferie under barsel .... er kommunalt ansat

Meeeen, du får mig da lidt i tvivl

Anmeld

28. februar 2008

Muffinmus

Ja, jeg optjener da også fuld ferie i forsvaret:)

Anmeld

28. februar 2008

Sille

da ik på dagpenge vel???

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

jeg er reelt set arbejdsløs på barsel, og får derfor barselsdagpenge. Jeg mener bestemt at man optjener ferie på barsel, på lige fod med "almindelige" arbejdsløse. Men det er jo en sølle sats at holde ferie for :(

Jeg har egentlig ikke sat mig så meget ind i det, for jeg har en masse restbarsel fra Frejas tid, og får det også med Malte... så ver der jo altid noget at tage af hvis feriedagene slipper op....

Marie

Anmeld

28. februar 2008

Sille

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Jeg har egentlig ikke sat mig så meget ind i det, for jeg har en masse restbarsel fra Frejas tid, og får det også med Malte... så ver der jo altid noget at tage af hvis feriedagene slipper op.... Marie[/citat] a'hva??(?) kan man holde ferie for rest barsel???

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

Sille skriver:

kan man holde ferie for rest barsel???

narhhh ikke sårn hel rigtig.. men jeg holdt tre ugers restbarsel i stedet for ferie, da jeg lige var startet efter Freja, og ikke havde noget ferie tilgode.. Men det er ikke bare sådan lig med hinanden...altså ferie og restbarsel. Der er selvfølgelig et hav af regler og paragraffer der skal læses og forstås!!

Anmeld

28. februar 2008

Anja

Såvidt jeg har undersøgt, skal man da have mindst 8 ugers barsel tilbage for at gemme det til senere brug .....

Jeg kommer ikke til at have noget tilbage, bruger lige præcis det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.