35+3 <3 33 dage til terminen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Jemion

Kun 33 dage tilbage til terminen spørg lige om jeg har lidt sved på panden, synes bare virkelig meget det er lige om lidt og føler vi mangler så meget herhjemme Når men vi når det jo nok

Elsker min gravide mave og vores lille søn inden i den

De 2 første billeder er fra idag 35+3 og det sidste er fra 8+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

-Milla-

Hvor er du bare fin.
Kan godt forstå du synes det er snart. Jeg havde det på lignende måde og jeg fødte 11 dage før tid og måtte også affinde mig med at der var nogle ting jeg ikke nåede inden han kom.

Anmeld

31. juli 2011

Jemion

-Milla- skriver:

Hvor er du bare fin.
Kan godt forstå du synes det er snart. Jeg havde det på lignende måde og jeg fødte 11 dage før tid og måtte også affinde mig med at der var nogle ting jeg ikke nåede inden han kom.

Tak skal du have Puha kan ikke lige arbejde med tanken om han kan komme før d. 2 september Men men så tager vi det med han er mere end velkommen men først efter uge 37 

Anmeld

31. juli 2011

HeidiØ

Du ser super godt ud! Noah-Elias ligger sku fint derinde, hva  .. self når du det hele - man blir nok aldrig helt klar, men så klar som man kan blive!

Anmeld

31. juli 2011

Happiness

Jemion skriver:

Kun 33 dage tilbage til terminen spørg lige om jeg har lidt sved på panden, synes bare virkelig meget det er lige om lidt og føler vi mangler så meget herhjemme Når men vi når det jo nok

Elsker min gravide mave og vores lille søn inden i den

De 2 første billeder er fra idag 35+3 og det sidste er fra 8+3

Smækker lækker mave!

Anmeld

31. juli 2011

Mira0911

Sikke en flot mave...  Er sikker på I nok skal nå og have det hele klar inden han melder sin ankomst! 

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Flot flot mave!  

Anmeld

1. august 2011

Jemion

HeidiØ skriver:

Du ser super godt ud! Noah-Elias ligger sku fint derinde, hva  .. self når du det hele - man blir nok aldrig helt klar, men så klar som man kan blive!

Tusind tak   Ja det har nok ret 

Anmeld

1. august 2011

Frøken J.

Hold nu op, hvor er du smuk Og kan godt forstå du stresser lidt. Jeg gør det samme, og jeg har dobbelt så lang tid tilbage ca.

Anmeld

1. august 2011

Sof

Så fin mave... Det er rigtig sjovt at sammenligne sine billeder, så ser man virkelig hvor stærkt det går 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.