Carla skal da være clairvoyant!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

Barbamama

Kan I huske jeg fortalte om min faster der døde i november sidste år???

Jeg havde en halskæde på som har været hendes i går. Carla sad og pillede ved den. Jeg sagde så til hende at hun ikke måtte hive i den og at jeg havde fået den af Ole (hendes mand) og at halskæden havde været Connys, men at hun var død nu. Så siger Carla: "Ja hun faldt"  Casper og jeg kiggede på hinanden og var målløse!!! Conny faldt om på gulvet og døde! Så sagde jeg til hende: Snakker du med Conny?

"Ja hun kan ikke komme ud!"

Mig: Hvor er Conny henne???

Carla: Oppe i loftet. Nede på værelset! (jo jo)

Jeg spørger Carla hvad Conny siger og hun svarer: "Tak mor! Mor ked af det. Og far ked af det!" Jeg siger til Carla at ja både mor og far var kede af det da hun døde!

Hun siger at Conny er glad. Vi går ind til en billedvæg jeg har lavet og jeg spørger hende hvor Conny er og hun peger på hende.

Jeg fik sgu lidt gys i kroppen. Jeg tror på alt det der med ånder fordi jeg selv har oplevet så meget. Det piner mig bare hvis Conny går rundt og ikke ved at hun er død. Jeg vil gerne hjælpe hende videre. Jeg synes bare ikke jeg har råd til at få en clairvoyant herned. Det er dyrt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

TbCp

WOOOOW Der fik jeg da godt nok lige kuldegysninger over hele kroppen!!!

VILDT!

Anmeld

31. juli 2011

Barbamama

TbCp skriver:

WOOOOW Der fik jeg da godt nok lige kuldegysninger over hele kroppen!!!

VILDT!

Ja det er ret sindssygt!

Anmeld

31. juli 2011

JustAnotherName

lille Carla   utroligt hvad hun fornemmer.... Hun er en helt særlig lille pige!

Jeg tror på meget........Jeg ved ikke helt "hvor grænsen går", men der er så afgjort mere mellem himmel og jord. Og jeg er sikker på, at dyr og børn er ret sensible og åbne overfor sådanne spirituelle ting, da de ikke har samme "logiske klap", som lukker ned, som vi voksne ofte har vokset os til at få...

Anmeld

1. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

F...,hvor spooky...og fantastisk!Jeg går hos en healer,som også er clairvoyant, 1 gang om måneden og har gjort det i over 10 år.Indimellem fortæller hun om sådan nogen oplevelser,og jeg kan somme tider selv mærke noget når jeg er hos hende.Hun fjernhealer,og har før hjulpet mig meget gennem alle de dødsfald jeg har oplevet.Jeg ved ikke hvad hun vil tage for at prøve at hjælpe din faster,men du kan da få hendes adresse,hvis det er?

Anmeld

1. august 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

lille Carla   utroligt hvad hun fornemmer.... Hun er en helt særlig lille pige!

Jeg tror på meget........Jeg ved ikke helt "hvor grænsen går", men der er så afgjort mere mellem himmel og jord. Og jeg er sikker på, at dyr og børn er ret sensible og åbne overfor sådanne spirituelle ting, da de ikke har samme "logiske klap", som lukker ned, som vi voksne ofte har vokset os til at få...

Ja det er ret vildt!!! Men ja hun fornemmer mange ting. Hun har snakket meget om Conny her til aften. Men jeg tror lige så meget det er fordi vi spurgte så meget ind til det da hun snakkede om det. Hun kaldte på mig da hun var blevet puttet og spurgte hvor Conny var. Jeg sagde at hun var væk fordi hun var død. Så sagde Carla at hun var ked af det og jeg sagde til hende at det var helt i orden. Så lagde hun sig til at sove. Vi har ikke snakket mere om det med hende for hun skal ikke udfrittes eller noget. Hun skal selv tale om det hvis hun har behov for det.

Anmeld

1. august 2011

Barbamama

Pernilleh skriver:

F...,hvor spooky...og fantastisk!Jeg går hos en healer,som også er clairvoyant, 1 gang om måneden og har gjort det i over 10 år.Indimellem fortæller hun om sådan nogen oplevelser,og jeg kan somme tider selv mærke noget når jeg er hos hende.Hun fjernhealer,og har før hjulpet mig meget gennem alle de dødsfald jeg har oplevet.Jeg ved ikke hvad hun vil tage for at prøve at hjælpe din faster,men du kan da få hendes adresse,hvis det er?

Hej Pernille. Hvor er du sød at tilbyde det. Jeg vil helst at der kommer nogen her hvis der skal ske noget. Jeg kan godt lide at kunne se folk. Og dem der var her sidst var virkeligt dygtige, så det skal være dem, hvis jeg skal have fat i nogen. Men tusind tak fordi du foreslår en du synes der er dygtig! Det er jo en kæmpe jungle og der er mange der snyder!

Anmeld

2. august 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

Hej Pernille. Hvor er du sød at tilbyde det. Jeg vil helst at der kommer nogen her hvis der skal ske noget. Jeg kan godt lide at kunne se folk. Og dem der var her sidst var virkeligt dygtige, så det skal være dem, hvis jeg skal have fat i nogen. Men tusind tak fordi du foreslår en du synes der er dygtig! Det er jo en kæmpe jungle og der er mange der snyder!

Jamen selvfølgelig.Jeg synes jo det er kanon spændende sådan noget...kan huske da min papfarmor døde...da hjalp min healer hende over,og bagefter sagde hun,at hun havde sagt at når min papfar savnede hende skulle han bare lægge hånden over sit hjerte,så var hun der.Det var simpelthen så rørerende.Held og lykke med det.

Anmeld

2. august 2011

lion

michella80 skriver:

Kan I huske jeg fortalte om min faster der døde i november sidste år???

Jeg havde en halskæde på som har været hendes i går. Carla sad og pillede ved den. Jeg sagde så til hende at hun ikke måtte hive i den og at jeg havde fået den af Ole (hendes mand) og at halskæden havde været Connys, men at hun var død nu. Så siger Carla: "Ja hun faldt"  Casper og jeg kiggede på hinanden og var målløse!!! Conny faldt om på gulvet og døde! Så sagde jeg til hende: Snakker du med Conny?

"Ja hun kan ikke komme ud!"

Mig: Hvor er Conny henne???

Carla: Oppe i loftet. Nede på værelset! (jo jo)

Jeg spørger Carla hvad Conny siger og hun svarer: "Tak mor! Mor ked af det. Og far ked af det!" Jeg siger til Carla at ja både mor og far var kede af det da hun døde!

Hun siger at Conny er glad. Vi går ind til en billedvæg jeg har lavet og jeg spørger hende hvor Conny er og hun peger på hende.

Jeg fik sgu lidt gys i kroppen. Jeg tror på alt det der med ånder fordi jeg selv har oplevet så meget. Det piner mig bare hvis Conny går rundt og ikke ved at hun er død. Jeg vil gerne hjælpe hende videre. Jeg synes bare ikke jeg har råd til at få en clairvoyant herned. Det er dyrt!

WOW- Hvor vildt

Anmeld

2. august 2011

Ranarupta

Gud, hvor vildt! 

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige - det er bare... vildt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.