Hejren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Doktor Doolittle

Kære Christina

Ja dig har jeg også savnet, hvordan går det med dig og alle de dejlige unger?

Stort fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2009

Hejren

Hey hey

Tak Tina.
Ja, hvordan går det! Det går faktisk fint med det meste, men vi har haft meget travlt på det sidste, idet T er gået i gang med en master oveni jobbet. Desuden er der et punkt som har drænet os for energi og kostet mange, mange tanker, bekymringer og også et par tårer, da K på 5 siden efterårsferien har haft det skidt psykisk. Pludselig eksploderede det med tvangshandlinger og tvangstanker i forbindelse med, at han rykkede en stue "op" i børnehaven. Han har og har haft det rigtig dårligt. Nu venter vi på en psykologisk udredning hos børnepsykologen i PPR-regi, og mens vi venter, går K hos en privat børnepsykolog. Det går fremad, og de forskellige OCD-træk er blevet færre og "lettere", men han har det ikke godt. Det er vist det, der har taget meget af min tid på det sidste.
Heldigvis har vi andre 4 det godt, og jeg er så lykkelig for, at T og jeg har et gammelt, bundsolidt forhold, hvor vi vil hinanden og familien, for det har bare været en kæmpe hjælp.

Jeg læser i øvrigt ofte med herinde stadig - Det er bare det der med at få skrevet, der kniber

Knus til jer alle, og tak for din tanke på mig, Tina

Anmeld

19. januar 2009

Doktor Doolittle

Kære C

Det lyder godt nok hårdt Jeg kan godt forstå I er kede af det og bruger en masse energi. Jeg håber det bliver ved med at gå fremad, ICD hos børn kan sagtens være hurtigt forbigående men det gør det jo ikke mindre slemt mens man er i det.
Tak fordi du gav dig tid og overskud til at svare mig

Stort og mange tanker fra mig til dig

Anmeld

23. januar 2009

Hejren

Tak

Anmeld

24. januar 2009

Munder

Kære du

Det var da en voldsom omgang. Jeg håber det som Tina skriver er hurtigt forbigående.

En masse tanker og energi til at klare det hele herfra

Knus
Dorte

Anmeld

26. januar 2009

Hejren

Dorte W. skriver:

Kære du

Det var da en voldsom omgang. Jeg håber det som Tina skriver er hurtigt forbigående.

En masse tanker og energi til at klare det hele herfra

Knus
Dorte

Tak

Anmeld

26. januar 2009

Doktor Doolittle

Hejren skriver:

Hey hey

Tak Tina.
Ja, hvordan går det! Det går faktisk fint med det meste, men vi har haft meget travlt på det sidste, idet T er gået i gang med en master oveni jobbet. Desuden er der et punkt som har drænet os for energi og kostet mange, mange tanker, bekymringer og også et par tårer, da K på 5 siden efterårsferien har haft det skidt psykisk. Pludselig eksploderede det med tvangshandlinger og tvangstanker i forbindelse med, at han rykkede en stue "op" i børnehaven. Han har og har haft det rigtig dårligt. Nu venter vi på en psykologisk udredning hos børnepsykologen i PPR-regi, og mens vi venter, går K hos en privat børnepsykolog. Det går fremad, og de forskellige OCD-træk er blevet færre og "lettere", men han har det ikke godt. Det er vist det, der har taget meget af min tid på det sidste.
Heldigvis har vi andre 4 det godt, og jeg er så lykkelig for, at T og jeg har et gammelt, bundsolidt forhold, hvor vi vil hinanden og familien, for det har bare været en kæmpe hjælp.

Jeg læser i øvrigt ofte med herinde stadig - Det er bare det der med at få skrevet, der kniber

Knus til jer alle, og tak for din tanke på mig, Tina

Hey søde
Er der noget nyt mht. K? Jeg tænker sådan på jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.