Eksperthjælp: vægtøgning ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. juli 2011

Lena Bæk-Madsen

"vægtøgning ønskes"

Hej Lena..

Jeg er en mor til en 8 måned pige. Jeg har altid ville tage lidt mere på. sjovt nok er jeg tynd selvom jeg har født. Jeg vil gerne have rådgivning til hvordan jeg kan tage nogle kilo på. Hvad skal jeg spise for at tage på?  Håber du kan give mig nogle gode råd il hvordan jeg kan taget på på forhånd tak men varme hilsner Naymo.

Lenas svar

Kære Nayomi

Tak for dit spørgsmål ;-)

Egentligt skal du jo bare spise modsat af hvad jeg siger til alle andre men samtidig er det jo også en opvejning af stadig at leve sundt.

Spis varieret men gerne lidt mere vægt på kulhydrater i from af ris, kartofler, pasta, brød, frugt mm og husk de gode fedtstoffer som mandler, avocado, olier mm. Proteiner og grøntsager.

Brug rigtig smør og piskefløde i din madlavning gerne dagligt, smør har faktisk nogle rigtig gode egenskaber for din tarmflora og er meget sundere end div. blandingsprodukter.

De bedste hilsner

Lena Bæk-Madsen

total-sundhed

Lena tilbyder lukkede mødregruppe arrangementer og fertilitetspakker i samarbejde med Jeannette, som er zoneterapeut i total-sundhed. Derudover tilbydes personlig træning, kostvejledning samt biopati.

Se Lenas hjemmeside: Total-sundhed.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.